مراسم تجليل از مادران شهدای محله «سهل آباد» شیراز به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «سربازان ولایت» برگزار شد

مهدویان پور گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، از مادران شهدای محله «سهل آباد» شیراز به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «سربازان ولایت» تجلیل شد.

«محمدجعفر مهدویان پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: برنامه دیدار و تکریم خانواده های معظم شهدای محله یکی از برنامه هایی است که در طول سال به صورت مستمر و مکرر برگزار می شود که همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، طی مراسمی از مادران شهدای محله «سهل آباد» شیراز به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «سربازان ولایت» تجلیل شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «سربازان ولایت» شیراز افزود: این مراسم که در مسجد «صاحب الزمان (عج)» محله «سهل آباد» شیراز برگزار شد با سخنرانی حجت الاسلام «احسان جلالی» و مداحی «ماشاءالله زمردیان» از مداحان اهل بیت (ع) همراه بود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های دیگری نظیر گروه سرود دختران، زیارت آل یاسین، روضه خوانی، برپایی سفره ختم صلوات و دعای گروهی برای سلامتی امام زمان (عج) توسط اعضای کانون اجرا شد.

مهدویان پور یادآور شد: در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» نیز برنامه دیدار با خانواده های شهدا و به ویژه مادرانی که در قید حیات هستند، برگزار شده است و تداوم دارد.

کد خبر 1138464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha