امدادرسانی جمعیت هلال احمر فارس به سه هزار و ۲۵۹ نفر حادثه دیده بارش های اخیر

درویشی گفت: امداد رسانان جمعیت هلال احمر استان فارس طی ۷۲ ساعت گذشته به سه هزار و ۲۵۹ نفر حادثه دیده در سیل، آبگرفتگی، برف و کولاک امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین درویشی»، امروز (دوشنبه 27 دی) با اشاره به امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان فارس به حادثه دیدگان در بارش های اخیر در جمع خبرنگاران گفت:  امداد رسانان این جمعیت طی 72 ساعت گذشته به بیش از سه هزار حادثه دیده ناشی از سیل، آبگرفتی، برف و کولاک امدارسانی کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس افزود: امداد رسانان با شروع فعالیت سامانه بارشی جدید طی 72 ساعت گذشته  در 11 شهرستان این استان فارس که دچار سیل، آبگرفتگی، برف و کولاک شده بودند به موقع حاضر شدند و به سه هزار و 259 نفر حادثه دیده امدادرسانی کردند.

وی اضافه کرد: 132 نیروی عملیاتی فعال در این حوادث به امدارسانی پرداختند که در قالب 34 تیم تخصصی امداد و نجات در سیلاب و کولاک همراه با 32 دستگاه خودروی عملیاتی کمک دار در مناطق مختلف کوهستانی و سیلابی استان اقدام به امدادرسانی به 704 خانوار کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس اعلام کرد: 441 دستگاه خودرو نیز از خدمات امدادی هلال احمر فارس در محورهای کوهستانی برخوردار شدند و هلال احمر فارس به توزیع اقلام زیستی و غذایی مانند پتو، نایلون پوششی، موکت، چادر و بسته غذایی در مناطق سیل زده استان نیز پرداخت.

کد خبر 1138470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha