فعالان کانون های مساجد شهر مغانسر به دیدار با مادران و همسران شهدا رفتند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) امام جمعه شهر مغانسر با حضور جمعی از مسئولان این شهر و فعالان کانون های مساجد به دیدار مادران و همسران شهدا رفتند.

«فاطمه شیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) امام جمعه شهر مغانسر با حضور جمعی از مسئولان این شهر و فعالان کانون های مساجد به دیدار مادران و همسران شهدا رفتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت تصریح کرد: در این دیدار از خدمات همسر شهید «سولدوز بایرام نژاد» و مادر شهید «اختیار کنعانی» تقدیر و تجلیل شد.

 

وی اظهار داشت: مادران شهدا همچون حضرت ام البنین (س) تلاش کردند تا فرزندانی تربیت کنند که راه امام حسین (ع) و نهضت عاشورا را ادامه دهند.

 

شیری اضافه کرد: از همدلی و همکاری تمامی دست اندرکاران برای برپایی این برنامه فرهنگی که برای تجلیل از مادران و همسران شهدا بود تقدیر و تشکر می کنم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت افزود: مادران و همسران شهدا نقش ارزنده ای در دوران دفاع مقدس داشتند و با حمایت از راه شهدا تلاش کردند تا ثمره انقلاب اسلامی به بار بنشیند و پایه های انقلاب استوارتر شود.

 

شیری تاکید کرد: تکریم و تقدیر از این عزیزان کمترین کاری است که به عنوان پاسداران آرمان های انقلاب اسلامی در نسل امروز می توانیم انجام دهیم و ادامه دهنده راه این فداکاران پشت جبهه ها باشیم.

 

کد خبر 1138472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha