توزیع ۴۰۰  سبد معیشتی، کمک نقدی و لوازم ضروری بین مددجویان شهر سیل زده مورموری

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از توزیع سبدهای معیشتی و غذایی در بین ۴۰۰ خانواده مددجوی این نهاد در شهر سیل زده مورموری از توابع شهرستان آبدانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «رضا طاهری» در سفر به بخش مورموری آبدانان و در حاشیه بازدید از خانه های مددجویان آسیب دیده این شهر، اظهار کرد: این سبدهای معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، کنسرو و اقلام دیگر بوده که  در بین همه مددجویان کمیته امداد شهر مورموری توزیع شده است.

 

وی با  بیان اینکه ارزش هر یک از این سبدهای غذایی بیش از 400 هزار تومان است، ابراز کرد: این کمکها با مشارکت کمیته امداد و برخی دستگاه های دیگر تهیه و توسط امدادگران این نهاد توزیع شده اند.

 

طاهری با بیان اینکه تعداد ۸ خانواده مددجوی شهر مورموری از حادثه سیل آسیب دیده اند، گفت: این تعداد خانواده علاوه بر این بسته های معیشتی 400 هزار تومانی، پیش از این و در نخستین روز پس از حادثه سیل, کمکهایی شامل: بسته های معیشتی 700 هزار تومانی، کارت خرید نقدی 500 هزار تومانی، پتو، موکت، رختخواب و برخی نیز بخاری گازی از کمیته امداد دریافت کرده که ارزش کمک های صورت گرفته به هر خانواده بیش از 5 میلیون تومان بوده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه برخی خانواده های مددجوی شهر مورموری که در اثر سیل لوازم خانگی آنها آسیب دیده است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد نسبت به تعمیر لوازم خانگی آسیب  دیده آنها اقدام خواهد کرد.

کد خبر 1138491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha