جوانان کانون های مساجد شهر بیله سوار قبور مادران شهدا را غبارروبی کردند

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) جوانان کانون های مساجد شهر بیله سوار برای تکریم مادران آسمانی شهدا قبور مادران شهدا را غبارروبی کردند.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و سالروز تکریم از مادران و همسران شهدا، جوانان کانون های مساجد شهر بیله سوار برای تکریم مادران آسمانی شهدا قبور مادران شهدا را غبارروبی کردند.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: این برنامه فرهنگی با هدف انس و الفت نوجوانان و جوانان با شهدا و تکریم از مادران شهدای آسمانی برگزار شد.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: مادران و همسران شهدا سرمایه های اجتماعی هستند که زمینه تحول در زندگی شهدا شدند و آنها را برای انجام تکلیف جهاد در راه خدا آماده کردند.

 

وی بیان کرد: این حرکت فرهنگی به نیابت از طرف شهدا نوجوانان و جوانان مساجد با حضور در مزار مادران شهدا با قرائت فاتحه و دعای فرج برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج) و برای آرامش روحی آن عزیزان سفر کرده اقدام به غبارروبی و عطرافشانی کردند.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار افزود: مادران شهدا نسل سلیمانی ها در این کشور رقم زدند و امروز شاهد هستیم که دلاورانه نسل جوان با حضور در میدان مقاومت در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی ایستادگی می کنند.

 

ملکی ادامه داد: نوجوانان و جوانان مساجد به عنوان ادامه دهنده راه شهدا وظیفه بزرگی برای تکریم از مادران شهدا دارند.

 

کد خبر 1138531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha