«مهرواره اوج» تبلور حضور مؤثر روحانیت و مساجد در رفع گرفتاری‌ها/ «۲۹ دی» آخرین مهلت داوری مردمی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل ۲۹ دی ماه را آخرین مهلت داوری مردمی «مهرواره اوج» در این شهرستان اعلام کرد.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: طرح «مهرواره اوج» با هدف ارتقای فعالیت جایگاه مساجد در خدمت‌رسانی به محلات و جاافتادن مدلی از حل مساله و مشکل محلی با محوریت مساجد از سوی بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی همزمان با سراسر کشور در شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود:  در مرحله نخست این مهرواره، ۶۰ نفر از ائمه جماعات شهرستان آران و بیدگل با شرکت در این مهرواره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر به اوج رساندن خدمت رسانی مسجد محور، لبیک گفتند. سپس ثبت مساله و مشکل از سوی ائمه جماعات از طریق سامانه انجام شد و در نهایت شرکت کنندگان گزارش حل مساله مربوطه را ارائه کردند.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار مهرواره اوج را تبلور حضور مؤثر روحانیت و ائمه جماعت برای رفع مسئله‌ها و گرفتاری‌ها در محلات دانست و اضافه کرد: در این طرح مساجد، مرکز کمک و همیاری مردم می‌شوند و با توجه به نقش مهم ائمه جماعت در مساجد، این افراد به عنوان محور طرح در خدمت‌رسانی به مردم نقش آفرینی می‌کنند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه داوری سطح شهرستانی این مهرواره در دو مرحله برگزار می شود، افزود: هم اکنون ارزیابی و داوری عملکرد شرکت‌کنندگان در مهرواره اوج در سطح شهرستانی آغاز شده و سه طرح برگزیده این مهرواره در مرحله شهرستانی از سوی کمیته انتخاب معرفی شده و به مرحله داوری مردمی راه یافته است.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار ادامه داد: ۷۰ درصد از امتیاز نهایی شرکت‌کنندگان را رأی هیأت انتخاب و ۳۰ درصد آن را آرای مردمی تشکیل می دهند و در نهایت یک طرح برتر از مجموع امتیازات هیئت انتخاب وآرای مردمی به مرحله استانی راه خواهد یافت.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: آخرین مهلت ثبت آرای مردمی مهرواره تا ۲۹ دی ماه است و علاقه مندان می توانند با ارسال کد اختصاصی یکتای هر یک از برگزیدگان از طریق پیامک به سرشماره  ۵۰۰۰۱۷۵ به طرح مورد علاقه خود رای دهند./

کد خبر 1138561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha