تدوین مستند آیت الله کوهستانی(ره) آغاز شد/دبیرخانه کنگره ملی آیت الله کوهستانی ۳۹مقاله دریافت کرد

زارع از آماده بودن ۳۹ مقاله باوجود منابع محدود از آیت الله کوهستانی خبر داد و گفت: طبق تعهدمان کار فیلمبرداری مستند آیت الله کوهستانی در کوهستان تمام شد و الان در بخش تدوین قرار داد که اثر ماندگاری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عباس زارع» امروز(۲۷دی) در نشست اعضای شورای سیاست گذاری همایش ملی آیت الله کوهستانی اظهار کرد: این جلسه با حضور اعضای شورای سیاست‌گذاری کنگره ملی آیت الله کوهستانی همراه است، هدف بیان انتظارات و نکته‌نظرات در زمینه برگزاری پیش‌کنگره است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: با پیگیری‌ها و تلاش دوستان در شهرستان بهشهر تا به الان بخش عمده ای از تعهدات دوستان در بخش فنی و تخصصی انجام شد، فراخوان علمی کنگره به مراکز علمی و دانشگاهی ابلاغ شد.

 

زارع از آماده بودن ۳۹ مقاله باوجود منابع محدود از آیت الله کوهستانی خبر داد و تصریح کرد: طبق تعهدمان فیلم مستند آیت الله کوهستانی باید آماده می‌شد، کار فیلمبرداری در کوهستان تمام شد و الان در بخش تدوین قرار داد که اثر ماندگاری خواهد شد چرا که به تبیین شخصیت ایشان و آشنایی نسل جوان با این عالم فقیه کمک می‌کند.

 

وی اذعان کرد: چند عنوان کتاب در این حوزه آماده شده و در حال تدوین است، یکی از هنرمندان ما در بهشهر جملاتی از آیت الله کوهستانی را در قالب خط نستعلیق آماده کرد که در قالب کتابچه نفیسی آماده خواهد شد.

 

زارع یادآور شد: در خصوص برگزاری پیش‌کنگره تمهیداتی در مشهد دیده شد مکاتباتی برای اسکان مهمانان صورت گرفت، زوایای کار در سالن شیخ طبرسی در صحن بررسی و انتخاب شد، هفتم بهمن زمان پیشنهادی پیش کنگره‌ اعلام شد.

 

وی با اشاره به ظرفیت محدود مالی شهرستان، اعلام کرد: ما در این بخش نیازمند به بودجه مالی هستیم، کار در بخش نرم‌افزاری و محتوایی در حال انجام است، فقط بحث برگزاری کنگره می‌ماند، البته برگزاری پیش‌کنگره در مشهد نیز اگر برگزار شود بازتاب خوبی خواهد داشت.

 

زارع با بیان اینکه دوستان کار سختی را در این دو سال انجام دادند، عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری پیش کنگره و کنگره‌ای خوب بتوانیم شخصیت این عالم بزرگوار را به نسل جوان که تشنه شناخت مفاخر هستند بشناسانیم.

کد خبر 1138569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha