مساعدت بیش از۲ میلیارد تومانی برای پروژه های  عمرانی به مددجویان  چالوس

قمی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از دو میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان چالوس مساعدت شد.

«محمد قمی»،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،با بیان اینکه در  شهرستان چالوس ۲هزار و ۶۰۱خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند،اظهار کرد:‌ تأمین مسکن یکی از برنامه های این نهاد برای مددجویان تحت حمایت است که  همواره در اولویت قرار دارد.

 

رئیس کمیته امداد چالوس افزود: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله ساخت مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل منازل، ساخت فضاهای جانبی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه منازل مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

 

وی گفت:  از ابتدای  سال‌جاری تاکنون  در قالب تعمیرات و احداث فضای جانبی مجموعا تعداد ۶۱پروژه به مبلغ ۴۷۱میلیون تومان مساعدت شده است.

 

قمی با اشاره به احداث ۳۳واحد مسکن محرومین با مشارکت بنیاد مسکن  گفت: تاکنون ۵۵۰میلیون تومان بلا عوض و مبلغ یک میلیارد و ۱۵۰میلیون تومان در قالب وام توسط بنیاد به مددجویان پرداخت شد.

 

وی با اشاره به اینکه شناسایی و اولویت‌بندی نیازهای مددجویان یکی از برنامه‌های کمیته امداد در بخش مسکن است، تصریح کرد: در این زمینه تلاش داریم از ظرفیت‌های مردمی، موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری بهره بگیریم.

 

کد خبر 1138675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha