وضعیت استخدام ۷۰ هزار معلم طرح «مهر آفرین» پیگیری می شود

رضایی کوچی با تاکید بر اهتمام دولت و مجلس برای حل مشکلات معلمان طرح «مهرآفرین» گفت: باید با اهتمام ویژه ای برای برطرف شدن مشکلات معلمان این طرح چاره جویی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدرضا رضایی کوچی»، امروز (سه شنبه ۲۸ دی) در دیدار نمایندگان جمعی از معلمان طرح «مهر آفرین»، گفت: وجود نزدیک به ۷۰ هزار نفر از فرهنگیان کشور در طرح «مهر آفرین» باید مشکلات آنها برطرف شود.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معلمان در این طرح به صورت پیمانی مشغول به فعالیت هستند، افزود: دولت و مجلس باید با اهتمام ویژه ای برای برطرف شدن مشکلات معلمان این طرح چاره جویی کنند.

 

وی عنوان کرد: این موضوع را در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی مطرح و پی گیری می کنیم تا یک راهکار اصولی و منطقی برای حل این موضوع پیدا شود.

 

رضایی کوچی اظهار کرد: مشخص نبودن وضعیت این نیروها می تواند بر عملکردشان نیز تاثیرگذار باشد.

 

«مهدی نیک فر» نیز خواستار رفع بلاتکلیفی سریع تر این نیروها شد و گفت: جمع قابل توجهی از این نیروها بیش از ۱۰ سال است که منتظر تبدیل وضعیت هستند و در حال حاضر به صورت پیمانی با آموزش و پرورش همکاری می کنند.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم بیان کرد: این افراد به صورت قرارداد کار معین وارد آموزش و پرورش شده و بخشنامه اخیر تبدیل وضعیت برخی از نیروها شامل این جمع از فرهنگیان نشده است.

کد خبر 1138736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha