تجلیل از ۱۲ مادر نمونه و موفق تحت حمایت کمیته امداد کرمانشاه

ترکمانه، گفت: در آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) از ۱۲ مادر نمونه و موفق تحت حمایت کمیته امداد در زمینه فرزندپروری و توانمندسازی فرهنگی و اقتصادی قدردانی و به رسم یادبود به آنان هدایای اهدا شد.

پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: زنان سرپرست خانوار در شرایط و ناملایمات اقتصادی بیش از سایر اقشار آسیب پذیر می شوند به طوریکه برنامه های حمایتی و کمک های معیشتی سازمان ها و نهاد های انقلابی تنها بخشی از نیازهای خانواده را تامین می کند.

 

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: بانوان نقش بسزایی در موفقیت خانواده و به تبع جامعه دارندو  هم اکنون سرپرستی بیش از ۴۶ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه را بانوان برعهده دارند.

 

 

وی خاطر نشان کرد:  بانوان مددجو علیرغم مشکلات پیش رو همواره با تاسی به سیره و روش حضرت زهرا(س) در زمینه های فرهنگی، فرزند پروری موفق عمل کرده اند.

 

 

ترکمانه، تاکید کرد: زنان تحت حمایت همواره با تلاش و کوشش وصف ناپذیر در راه توانمندی اقتصادی خانواده با توسل و الگو پذیری از حضرت زهرا (س)  گام برمی دارند.

 

 

 مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه  تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بانوان مددجو در استان با دریافت تسهیلات اشتغال بیش از دو هزار ۵۲۹ طرح اشتغال مددجویی را اجرا کرده اند.

 

کد خبر 1138747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha