حضور مسئولان در مساجد همدلی ها را بیشتر خواهد کرد

عزیزی گفت: مسجد کانون ارتباطات صمیمانه و مکانی برای همدلی هاست و حضور مسئولان در مساجد و ارتباط رودرو با مردم در یک مکان معنوی، همدلی ها را به دور از تشریفات اداری، بیشتر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (سه شنبه 28 دی)  در بازدید از محله «ده پیاله» شیراز و دیدار چهره به چهره با مردم این محله در مسجد «صاحب الزمان (عج)» گفت: مسجد کانون ارتباطات صمیمانه و مکانی برای همدلی هاست و حضور مسئولان در مساجد و ارتباط رودرو با مردم در یک مکان معنوی، همدلی ها را به دور از تشریفات اداری، بیشتر خواهد کرد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور مسئولان در مساجد، الگویی برای تشریک مساعی ها در ابعاد گوناگون خواهد بود.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ارتباط مردم و مسئولان باید مستمر باشد و فلسفه این دیدارها از بین بردن فاصله ها بین مدیران و مردم است تا مردم احساس کنند که مسئولان پیگیر مشکلات آنها هستند.

وی تصریح کرد: برنامه داریم که با حضور مدیران در محله های شهر فرصتی ایجاد شود تا مردم مشکلات خود را رودرو با مدیران بیان کنند تا همان جا مسائل مورد رفع و رجوع قرار بگیرد.

در این نشست صمیمانه، مدیران هفت دستگاه اجرایی به تفکیک با ارباب رجوعان خود دیدار کرده و مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار دادند و مدیر کل اتباع خارجی استان، مدیر آبفای شیراز، شهردار منطقه ۲، رئیس اداره تربیت بدنی شیراز، جانشین فرمانده انتظامی شیراز، نمایندگان ادارات اوقاف و برق شیراز هر کدام جداگانه مسائل و مشکلات مردم را رودرو پیگیری کردند.

کد خبر 1138748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha