رسانه ها  زمینه ساز مشارکت خودجوش مردم برای گرامیداشت دهه فجر باشند

حجت الاسلام یوسف پور گفت: ۲۲بهمن روز وحدت و وفاق ملی است که بزرگترین جشن ملی ما است و لازم است رسانه های ما زمینه ساز مشارکت خودجوش مردم برای گرامیداشت این واقعه تاریخی فرهنگی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «یوسف یوسف پور» امروز(۲۸دی) در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مازندران که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، از برنامه ریزی برای اجرای هفته استقبال از ایام الله دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: گرامیداشت حماسه ششم بهمن سال ۱۳۶۰ آمل، کنگره بزرگداشت شهدای روحانی استان های شمالی کشور، فضاسازی استان متناسب با دهه فجر و ... در دستور کار قرار دارد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران از نواختن زنگ انقلاب در ساعت ورود حضرت امام خمینی(ره) راس ساعت ۹و۳۳دقیقه در مدارس استان خبر داد و افزود: رژه خودرویی را در ۱۲بهمن داریم.

 

وی با بیان اینکه غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، تجلیل از چهره های علمی و ورزشی و فرهنگی و... را در دستور کار داریم، گفت:‌تکبیر یوم الله شب ۲۲بهمن و راهپیمایی روز ۲۲بهمن مورد توجه است.

 

حجت الاسلام یوسف پور از برنامه ریزی برای تهیه و توزیع  پرچم جمهوری اسلامی ایران در سطح استان مازندران جهت استفاده در برنامه های مناسبتی ایام الله  دهه فجر خبر داد و افزود: برای آذین بندی و فضاسازی متناسب با دهه فجر نیازمند مساعدت و هم افزایی دستگاه های اجرایی استان است.

 

وی خاطرنشان شد: برای برگزاری هرچه باشکوه تر ایام الله دهه فجر و چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جلسات متعدد با محوریت گرامیداشت این ایام با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مورد تاکید ستاد مقابله با کرونا در سطح استان برگزار شد.

 

حجت الاسلام یوسف پور  بیان کرد: ۲۲بهمن روز وحدت و وفاق ملی است که بزرگترین جشن ملی ما است و لازم است رسانه های ما زمینه ساز مشارکت خودجوش مردم برای گرامیداشت این واقعه تاریخی فرهنگی باشند.

کد خبر 1138769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha