اسکان ۱۲۰ مسافر درراه مانده در مساجد استان زنجان

به گفته موسوی، شب گذشته گذشته همزمان با بارش برف و کولاک نیروهای امداد و نجات هلال احمر این استان ۱۲۰ مسافر در راه مانده را در مساجد این استان اسکان داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شامگاه گذشته نیروهای امداد و تیم عملیاتی شامگاه گذشته با امدادرسانی به این تعداد خودروهای گرفتار در برف و کولاک اقدام به امدادرسانی کرده اند.

 

سید قاسم موسوی خاطرنشان کرد: ۷۰  بسته موادغذایی ۲۴ ساعته و بیسکویت، ۲ کیلوگرم خرما برای در راه ماندگان در سطح استان توزیع شده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این عملیات‌ها آمبولانس، خودروی کمک دار و خودرو های نجات هلال احمر بکارگیری شده است.

 

موسوی یادآوری کرد: جمعیت هلال احمر استان در جاده های پرتردد و پر خطر  این استان اقدام به استقرار  سه پایگاه موقت امداد و نجات در قالب طرح ملی امداد و نجات زمستانه کرده ایم.

 

وی یادآوری کرد: در این طرح آمبولانس، خودروی پشتیبان و نیروهای عملیاتی در جاده های پر تردد و مبادی ورودی شهرها به منظور اجرای سریع عملیات های نجات و امداد رسانی در حوادث جاده ای و سایر حوادث احتمالی در محدوده عملیاتی پایگاه ها به کار گیری شده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر ۱۴ پایگاه فعال در جاده های استان هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان فعال است.

 

موسوی اظهارداشت: همه پایگاه های ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان زنجان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

 

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

کد خبر 1138790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha