بهره گیری از ظرفیت بزرگان و معتمدان در حل و فصل موضوعات اجتماعی بسیار موثر است

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: با بهره گیری از ظرفیت بزرگان و معتمدان در حل و فصل موضوعات اجتماعی می تواند نقش موثری در پیشبرد اهداف شورای فرهنگ عمومی دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «لطیف صادقی» در جلسه  شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، اظهار کرد: فرمانداری این شهرستان با همکاری امام جمعه برای  برگزاری جلسات تخصصی با معتمدین و جوانان و ریش سفیدان طوایف  آمادگی کامل را دارد.

 

وی بیان کرد: برگزاری چنین جلساتی هم باعث هم فکری و هم افزایی و از طرفی پیشبرد اهداف شورای فرهنگ عمومی و تقویت ارتباط مردم و دولت و اجرای میز خدمت و پیشبرد مباحث فرهنگی خواهد شد.

 

صادقی فعالیت های فرهنگی و اقدامات سخت برای برخورد با مخلان نظم عمومی را یادآور شد و گفت: ماهم کار فرهنگی می کنیم و هم از طرفی برخورد سخت را برای مخلان نظم عمومی و برهم زنندگان آرامش مردم به جد دنبال می کنیم.

 

فرماندار ویژه دهلران به نقش بزرگان و معتمدان در مباحث فرهنگ عمومی و سایر موضوعات اشاره و گفت: همکاری و همراهی و اقدام بزرگان  در خصوص پرهیز از سنت های ناروا مفید و موثر است.

 

وی بیان کرد: ساماندهی تمثال شهدا در سطح شهر و میادین و بلوارها و فضاهای سبز در دستور کار است.

 

صادقی خاطرنشان کرد: در زمینه توسعه و عمران شهرستان به همکاری همه نیازمندیم و امروز نماینده مجلس به خوبی همه امورات برای توسعه شهرستان پیگیری می کنند و در میدان عمل حضور دارند.

 

 

 

کد خبر 1138881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha