بیش از ۸۰ درصد سوخت نقاط ‏روستایی کردستان ارسال و ذخیره‌سازی شده است

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از خرداد‎ ‎ماه سال‌جاری بیش از ۸۰ درصد سوخت نقاط ‏روستایی استان ارسال و ذخیره‌سازی شده است و هیچ‌گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محسن معانی سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در کمیته مقابله با بحران شرکت نفت استان که با هدف بررسی و اجرای راهکارهای مقابله با بحران احتمالی و با حضور روسای ستادی و روسای نواحی 9 گانه پخش منطقه به‎ ‎صورت‎ ‎ویدیوکنفرانس برگزار شد، بر آمادگی هر چه بیشتر واحدهای عملیاتی ستاد و نواحی 9 گانه جهت ‏ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تاکید کرد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای مواجهه با بحران ‏احتمالی را خواستار شد.

 

 

معانی افزود: 52 باب جایگاه سی.ان‌جی و 82 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی کردستان فعال و آماده خدمت‎‌‎رسانی به شهروندان هستند.

 

 

وی در ادامه به مسدود بودن راه ارتباطی 550 روستای استان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با ‏برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت گرفته از خرداد‎ ‎ماه سال‌جاری بیش از 80 درصد سوخت نقاط ‏روستای استان ارسال و ذخیره‌سازی شده است و هیچ‌گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

 

 

معانی سپس با اشاره به برودت هوا و قرار گرفتن استان در انتهای خط لوله انتقال گاز و احتمال ‏افت فشار گاز از آماده کردن تاسیسات گاز مایع و فروشندگی‌های سیار، استفاده از نفتکش‌های ‏تدارکاتی با بستن نازل و توزیع نفت سفید برای تامین سوخت جایگزین خانوارها و مصرف ‏کنندگان در صورت قطع گاز احتمالی خبرداد.

 

 

مدیر پخش منطقه کردستان سپس با تاکید بر هماهنگی و همکاری کلیه روسای نواحی با ‏فرمانداران برای آمادگی مسئولین محلی، بر تکریم ارباب رجوع و کلیه ذینفعان مراجعه کننده به ‏شرکت تاکید کرد و افزود: هماهنگی لازم نیز با واحدهای خدماتی و تولیدی برای دریافت سوخت ‏جایگزین در هنگام قطع گاز صورت گرفته است.

 

 

 

 

کد خبر 1138888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha