ساری در وزن استقبال اجلاس وزرای گردشگری سازمان اکو آماده شود

حسینی پور به میزبانی ساری از رویداد ۲۰۲۲ اشاره کرد و گفت: اجلاس وزرای گردشگری سازمان اکو در ساری بسیار اتفاق مهمی است باید ساری را در وزن استقبال این مهمان ها آماده و طرفیت های این شهر و استان را به کشورهای اوراسیا معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید محمود حسینی پور» بعدازظهر امروز(۲۸دی) در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان ساری با اشاره به فلسفه تودیع و معارفه اظهار کرد: کاری که برای رضای خدا باشد قطعا رضایتمندی مردم را هم به همراه دارد.

 

استاندار مازندران به معارفه نوبخت جوان نخبه دانشگاهی و از خانواده سردار رشید اسلام شهید نوبخت اشاره کرد و گفت: ما همچنان بر عهد خود بر استفاده از جونان متعهد و متخصص استوار هستیم.هر چند بهره مندی از تجربیات افراد پیش کسوت و با تجربه نیز ضرورت دارد.

 

 

حسینی پور  خاطرنشان شد: فرماندار باید ساری را به طور ویژه مورد توجه قرار دهد زیرا مرکز استان نیازمند همراهی و همدلی همه جریانات و گروه های سیاسی و اجتماعی است؛ کارهای بزرگ در مرکز استان بدون همراهی و همدلی مقدور نیست. در انقلاب اسلامی آنجایی که همگرایی بود پیروزی های زیادی کسب کردیم الان نیز به شدت نیازمند همگرایی هستیم.

 

 

وی با بیان اینکه شهرستان ساری تنها منحصر به ساری نیست بلکه متشکل از 6 بخش و روستاهای زیادی است؛  در عدالت اجرایی و حکمرانی اسلامی نباید تفاوتی بین روستا و شهر باشد. توزیع امکانات باید بر اساس عدالت باشد.

 

 

استاندار مازندران بابیان اینکه احیای اقتصاد روستاها را در دستور کار فرمانداری قرار داشته باشد، گفت: روستا باید به مرکز تولید و توسعه استان تبدیل شود.

 

 

وی تاکیدکرد: همه دستگاه های اجرایی باید از منظر مدیریتی بدانند که فرماندار یک شهر بالاترین مقام ان شهر است و نظارت ها و هماهنگی ها بین مسئولان اجرایی و فرماندار از مولفه های مهم سنجش عملکرد مدیران است.

 

 

حسینی پور  به میزبانی ساری از رویداد 2022 اشاره کرد و گفت: اجلاس وزرای گردشگری سازمان اکو در ساری بسیار اتفاق مهمی است باید ساری را در وزن استقبال این مهمان ها آماده و طرفیت های این شهر و استان را به کشورهای اوراسیا معرفی کنیم.

 

 

استاندار مازندران به فرماندار ساری ماموریت داد تا پیگیری مناطق کم برخوردار و تقویت محلات حاشیه نشین در ساری در دستور کار خود قرار دهد چرا که این شرایط زیبنده مرکز استان نیست.

 

کد خبر 1138924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha