بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل زده/امدادرسانی هوایی به محض مساعد شدن هوا

استاندار کرمان به منظور بازدید از مناطق سیل زده راهی جنوب استان شد و از اسکان موقت ساکنان ۵ روستا در مکان مناسب که تخلیه شده اند و شروع امدادرسانی هوایی ا با مساعدشدن هوا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری؛ علی زینی وند که عصر سه شنبه(۲۸ دی) برای بازدید میدانی از مناطق سیل زده به جنوب استان سفر کرده؛ ابتدا در محل جاده مسدود شده توکل آباد در مسیر بخش مرکزی حضور یافت.

 




استاندار کرمان همچنین از محلات عنبر آباد بازدید و در خیابان دولت ضمن حضور در تعدادی از منازلی که دچارآبکرفتگی شده بودند دستور اسکان اضطراری صادر کرد.

 




وی در تماس تلفنی وزیر نیرو با او از سلامتی سه تن از نیروهای برق جنوب که از یکشنبه برای تعمیر خطوط برق آسیب دیده از سیل به نقاط مرتفع اعزام و از دسترس خارج شده بودند خبر داد.

 





زینی وند با این نیروها تلفنی ارتباط گرفت و با آنها صحبت کرد؛ این افراد در یکی از روستاهای ریگان و در منزل اهالی هستند که استاندار از صاحب خانه نیز تشکر کرد.

 

 



سه نیروی راهداری نیز در یکی دیگر از روستاهای ریگان و در منازل اهالی هستند تا با فراهم شدن شرایط همگی به ریگان برگردند.

 



استاندارکرمان امشب در ادامه بازدید میدانی از مناطق سیل زده به روستای حاجی آباد در بخش جبالبارز جنوبی رفت.
 

 



دکتر زینی وند در محل انسداد جاده عنبرآباد به روستاهای این بخش به دلیل طغیان رودخانه دستور طراحی پل فلزی در این مسیر تا زمان احداث پل در این نقطه را صادر کرد.

 




 وی سپس در رودبار جنوب در محله غدیر حضور یافت و در جریان مشکلات ساکنان دوسوی رودخانه قرار گرفت.

 





امشب جلسه ستاد مدیریت بحران در فرمانداری رودبار به ریاست دکتر زینی وند برگزار شده و او از محل جلسه در ارتباط زنده با خبر ۲۱ شبکه یک از اسکان موقت ساکنان ۵ روستا در مکان مناسب که تخلیه شده اند و شروع امدادرسانی هوایی از فردا با مساعدشدن هوا خبر داد.

 

 

 

استاندار کرمان از مردم خواست احتیاط های لازم را رعایت کنند و از رودخانه ها و نقاط پرخطر فاصله بگیرند.

 

 

 

وی دستور داد: امشب همه اقدامات لازم جهت حفظ جان مردم با توجه به گسترش روان آبها انجام گیرد.

 

 

 

استاندار کرمان سپس به نهضت آباد رودبار رفت و در بین مردم حضور یافت.

 

 

بر اساس این گزازش؛ استقرار اهالی در مناطق امن در حال انجام است؛ دو سوی جاده پر از آب است و نیروهای امدادی، راهداری، مردمی، بسیج و سپاه و...در حال فعالیت هستند.
 

کد خبر 1138940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha