تحقق عدالت اجتماعی و انسجام همگانی موضوعی محوری و راهگشا است

استاندار اصفهان گفت: حمایت تاثیرگذار نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در راستای تحقق عدالت اجتماعی و انسجام همگانی موضوعی محوری و راهگشا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، مرتضوی در دیدار با آیت الله طباطبایی نژاد با ارائه گزارشی از اقدمات صورت پذیرفته در چندماه اخیر از جمله پیگیری های ملی و استانی در موضوع آب، آلودگی هوا، فرونشست زمین و … حضور میدانی در جلسات ملی نظیر شورای عالی آب، دیدار و جلسات متمادی با معاون اول رئیس جمهور، هیئت دولت، دیدار و گفتگو با وزرا، دیدار با اعضاء مجمع تشخیص مصلحت نظام و حضور مستمر در جلسات به توصیف و تحلیل روند پیگیری ها پرداخت.

وی همچنین به برنامه های در دست اقدام نظیر برگزاری مجدانه و مصرانه کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید، ممانعت مجدانه در تعامل سازنده با مسئولان قضایی پرداخت.

مرتضوی در موضوع مقابله با تعطیلی صنایع و اهتمام به منظور بازگشایی و پویایی کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل، اتخاذ سیاست های راهبردی در راستای بهبود وضعیت معیشت همگانی، نظارت مستمر و رصد پویای بازار، اهتمام در پاسخگویی تسهیلگرایانه به منظور رفع مطالبات مردمی، تصریح بر تحقق حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوعان در مجموعه های استانی، به تبیین کلام پرداخت.

استاندار اصفهان همچنین درباره برگزاری سلسله جلسات و نشست های راهبردی و اندیشه ورزانه با مسئولان، نخبگان، متخصصان، اندیشمندان، اقشار مختلف مردم، مدیریت ارتباطات اثربخش و تعالی آفرین با رویکرد گسترش دامنه وفاق، همدلی و انسجام همگانی مابین سایر مسئولان اداری، اجرایی، قضائی، امنیتی، نظامی و انتظامی با ائمه جمعه و وکلای مردم استان در قوه مقننه توضیحاتی را ارائه کرد.

آیت الله طباطبایی نژاد، نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت های صورت پذیرفته، از ارائه گزارش جامع و کامل استاندار و هیئت همراه، بر کار و تلاش مضاعف همه ارکان جامعه به ویژه مدیران جهادی و ساعی استان تصریح نمود و خواستار همگرایی سایر دستگاه ها، سازمان ها و نهادها با ائمه محترم جمعه شد.

وی در این نشست همچنین بر پیگیری مجدانه مسائل جاری آب و کشاورزی استان از طرق قانونی و منطبق برضوابط جاری بر مبنای اولویت های تعریف شده ملی و استانی تاکید و از مسئولان خواست تا رفع مشکلات همگانی جامعه از جمله بهبود وضعیت معیشتی ، پویایی بازار کار و اشتغال پایدار و … تمام قد، اقدام نمایند.

کد خبر 1139008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha