گیلانیان افزون بر ۴ میلیارد ریال نذورات نقدی به آستان قدس رضوی اهدا کردند

شفیعی ثابت از اهدای نذورات نقدی چهار میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریالی از گیلان به حساب آستان قدس رضوی خبرداد.‌

« جواد شفیعی ثابت» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با بیان اینکه گیلانی‌ها می‌توانند نذوراتشان را مستقیما به آستان قدس رضوی در مشهد اهدا کنند گفت: گیلان بیش از یک هزار و ۸۰۰ خادمیار رضوی دارد.‌

 

دبیر کانون های خادمیاران رضوی گیلان با بیان ایتکه از ابتدای امسال تاکنون گیلانی‌ها نذورات نقدی شان را مستقیما به حساب آستان قدس واریز کردند افزود: در این مدت چهار میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال از گیلان به حساب آستان قدس رضوی در مشهد مقدس واریز شد.

 

شفیعی ثابت افزود: خادمیاران گیلانی در بحران‌ها علاوه بر جمع کمک‌های نقدی و غیرنقدی فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و کمک به محرومین دارند.

 

شفیعی ثابت اذعان کرد: در بحران کرونا خادمیاران کمک‌های ارزشمندی به آسیب دیدگان کرونا در قالب تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و مواد ضدعفونی کننده، پخت نان و ذبح گوسفند در ایام های مختلف انجام داده اند.

 

وی تصریح کرد: با فرصتی که از سوی سازمان نذورات در اختیار کانون‌های خدمت رضوی استان‌ها قرار گرفته، مردم استان‌ها می‌توانند از داخل استان نذورات و نیت‌های مختلف خود را به‌حساب آستان قدس واریز کرده و با ارائه فیش به دفاتر استانی، قبض نذورات خود را دریافت کنند و از تبرکات اهدایی کانون‌های خدمت نیز بهره‌مند شوند.

 

دبیر کانون خدمت رضوی استان گیلان اظهارکرد: نیت‌های مختلفی همچون نذرفرش حرم، نذر روشنایی حرم، درمان بیماران، حمایت از محرومان، گندم کبوتران حرم، هدایای حرم و عقیقه و قربانی و توسعه عمرانی و ... از درون استان انجام می‌شود

 

وی خاطرنشان ساخت: شماره حساب واریز نذورات حتما باید با درج شناسه واریز و از طریق بانک ملت انجام گیرد و فیش های واریزی به دفاتر ارائه و قبض دریافت گردد که شهروندان گیلانی برای دریافت شماره حساب و شناسه اختصاصی گیلان می‌توانند به دفاتر کانون خدمت رضوی مراجعه کنند.

کد خبر 1139061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha