بارندگی در جهرم مشکلاتی را به همراه نداشته است

اسدی گفت: در بارندگی‌ اخیر جهرم، لایروبی مسیل‌ها و جداول در دستور کار شهرداری قرار گرفت که شاهد کمترین میزان آبگرفتگی در چند سال اخیر بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «عبدالرحیم اسدی»، امروز (چهارشنبه ۲۹ دی) در جمع خبرنگاران با اشاره به بارندگی‌های‌اخیر درجهرم، گفت: با توجه به پیش بینی بارندگی‌های اخیر، لایروبی مسیل‌ها و جداول در دستور کار شهرداری قرار گرفت که شاهد کمترین میزان آبگرفتگی در چند سال اخیر بودیم.

 

شهردار جهرم افزود: هم اکنون در سطح شهر مکان‌هایی برای نصب پل‌های اصولی جهت تردد شهروندان جا‌نمایی شده‌ که در حال اجرا است.

 

وی بیان کرد: پس از بارندگی سریعا نیروی‌های خدمات شهری اقدام به لایروبی مجدد مسیل‌ها و جداول کرده اند تا شاهد گرفتگی جداول برای آینده نباشیم.

 

اسدی خاطرنشان کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر ادامه عملیات آسفالت به تعویق افتاده است که پس از فراهم شدن شرایط زیرسازی مناسب برای آسفالت معابر، مجددا شروع می شود.

 

وی از فعالیت های نیروهای شهرداری در سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: این فعالیت‌ها در حوزه های عمرانی‌ و خدماتی در سطح‌شهر‌جهرم بدون وقفه در‌حال انجام است.

 

کد خبر 1139174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha