شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است

ستاری با تاکید بر ضرورت توسعه زیرساخت های آموزشی، گفت: شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «بهرام ستاری دستنایی» در شورای آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت در جهت توسعه زیرساخت‌ها و برآوردن نیازهای آموزش و پرورش در سطوح ملی، استانی و شهرستانی تلقی می‌شود.

 

وی افزود: رسالت دستگاه تعلیم و تربیت رسالتی بزرگ و مهم در راستای  توسعه نیروی انسانی و ساختن انسان است.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه شوراهای آموزش و پرورش به عنوان نهادی مردمی در کنار دستگاه تعلیم و تربیت برای پاسخگویی به نیازهای این دستگاه و توسعه نیروی انسانی و تسهیل کمک‌هایی که ضرورت دارد قرار گرفته است ،تصریح کرد: شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت در جهت توسعه زیرساخت‌ها و برآوردن نیازهای آموزش و پرورش در سطوح ملی، استانی و شهرستانی تلقی می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه  شورای آموزش و پرورش در استان به ریاست استاندار و نماینده ولی‌فقیه در لرستان است گفت : این نهاد جایگاه مهمی دارد و در صورتی که به محورهای این شورا توجه شود می‌تواند بسیار کارگشا باشد.

 

ستاری بیان کرد: در این جلسه موضوع مدارس غیرانتفاعی مطرح شد که ضرورت دارد شهرداری نهایت همکاری را با آموزش و پرورش استان با توجه به ماهیت آموزشی این مدارس داشته باشد.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار کرد: برخی از مدارس غیرانتفاعی که ساختمان‌ آنها مسکونی و تجاری محسوب می‌شود، این مدارس برای گرفتن کد آموزشی اقدام کنند تا از خدمات آموزشی بهره‌مند شوند.

کد خبر 1139194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha