افزایش ضریب بودجه استانی مازندران در مجلس

شریعتی گفت: تلاش مجمع نمایندگان مازندران بر افزایش ضریب بودجه استانی است تا شاهد شکوفایی بیشتری در استان مازندران باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، «غلامرضا شریعتی» امروز (29 دی) در نشست خبری با اصحاب رسانه در نکا اظهار کرد: افزایش ضریب  برخورداری استان مازندران از اعتبارات استانی مساله مهمی است که با جدیت و وقت در این راستا پیگیر هستیم.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون ضریب برخورداری ما 4 درصد از کل بودجه کشوری است و تلاش داریم تا به 6 درصد برسد و شاهد رشد قابل توجهی در توسعه استان باشیم.

وی با اعلام اینکه منطقه آزاد تجاری در مازندران با قوت در دستور کار مجمع نمیاندگان است؛ خاطر نشان کرد: گزارش منطقه آزاد مازندران با سه لکه امیرآباد، چپکرود و نوشهر، با همفکری مجمع نمایندگان مازندران و استاندار برای ارائه به صحن مجلس آماده شده است.

 

شریعتی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه گفت: اشتغال و بیکاری، تنش آبی، نامناسب بودن شبکه راهها، کمبود تخت درمانی و فراهم کردن زیر ساخت های لازم در این بخش از معضلات حوزه انتخابیه شرق مازندران است.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزودران با اعتبار 300 میلیارد تومان : در دهه فجر امسال هم با توجه به اینکه گازرسانی به روستاها با قوت در حال انجام است و از نیازهای مهم منطقه است، بهره‌برداری از  گازرسانی به 24 روستا در شرق مازندران اجرایی می‌شود.

 

شریعتی با اشاره به اختصاص اعتبارات 500 میلیارد تومانی برای مناطق محروم مازندران افزود: مجلس شورای اسلامی در این بخش و با هدف رفع محرومیت ها در مناطق روستایی وارد کار شده و در بخش آب، راه، بهداشت و درمان، آموزش و .. هزینه خواهد شد و شرق مازندران با توجه به محرومیت های فراوان در حوزه آب و جاده بخش قابل توجهی از این اعتبارات را به خود اختصاص خواهد داد.

 

وی یادآور شد: تلاش داریم تا با استقرار صنایع بزرگ در شرق مازندران رشد بیکاری را کاهش داده و با افزایش اشتغال شاهد شکوفایی در منطقه باشیم.

کد خبر 1139197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha