برگزاری نهمین المپیاد ورزشی محلات استان یزد

حجت الاسلام صداقت از آغاز نهمین المپیاد ورزشی محلات استان یزد از روز ۳۰ دیماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی صداقت رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به برگزاری نهمین المپیاد ورزشی محلات یزد گفت:  این دوره از المپیاد ورزشی از 30 دیماه کار خود را به صورت رسمی آغاز می کند و در روز 23 اسفندماه جاری همزمان با روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) برگزار می شود.

وی افزود: در هشت سال گذشته تعداد هفت دوره از المپیاد به صورت حضوری و یک دوره از آن به صورت غیر حضوری برگزار می شود که در آخرین رکورد خود تعداد 10 هزار نفر شرکت کننده در بخش های مختلف این المپیاد ثبت نام کردند که باعث شد در سطح کشور و ورزش کلانشهرها به عنوان الگویی معرفی شود.

حجت الاسلام صداقت بیان کرد: این المپیاد به عنوان الگویی برای کشور شده است که با عنوان « جام پرچم» با مدل المپیاد ورزشی استان یزد در کشور برگزار می شود.

وی بیان کرد: رویکرد امسال ما محله محوری است و ثبت نام نیز بر این اساس صورت می گیرد و سعی داریم تا هویت محلات نیز حفظ شود.

 رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت:  رویکرد اصلی مسابقات المپیاد محلی استان یزد 40 رشته ورزشی در 40 محله است و در 23 اسفندماه اختتامیه این مسابقات برگزار می‌شود و با توجه به اینکه ثبت نام از 20 دی شروع شده، تداوم ثبت‌نام‌ها تا 10 روز پیش از اختتامیه هم ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 1139202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha