محرومان نقش اثرگذاری در دفاع از انقلاب داشتند

قائم‌ مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: نقش محرومان در دفاع از انقلاب بسیار اثرگذار بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علی‌ اصغر قلی پور» در نخستین نشست کارگروه ستاد همیاری و تشکل‌ های مردمی دهه فجر در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد که به‌ منظور تبیین برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه برگزار شد ضمن تبریک پیشاپیش دهه فجر، گفت: یکی از کارگروه‌های دهه فجر، کارگروه تخصصی ستاد همیاری و تشکل‌های مردمی است که هماهنگی این کارگروه بر عهده کمیته امداد گذاشته‌ شده، است.


قائم‌ مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: امید است که در کنار هم با همفکری همه دستگاه‌های عضو بتوانیم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را امسال بهتر از هرسال گرامی بداریم.


وی ادامه داد: دستاوردهای انقلاب بسیار زیاد است و ما باید در این ایام مبارک دهه فجر بتوانیم با برنامه‌ریزی صحیح، اصولی و آگاهی‌ رسانی سال‌ به‌ سال با ارائه خدمات بهتر و تبیین برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی، بر ابهت و اقتدار این نظام در جهان بیفزاییم.


قلی پور یادآور شد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب در اقصی نقاط کشور و به همه مناطق به‌ خصوص مناطق محروم، خدمات بسیار ارزشمندی ارائه‌ شده است.


قائم‌ مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نقش محرومان در دفاع از انقلاب بسیار اثرگذار بوده، گفت: هدف این کارگروه این است که ما فرصتی را فراهم کنیم که هرچه بیشتر محرومین، نیازمندان و مستضعفین جامعه از خدمات و امکانات رفاهی دستگاه‌ ها و نهادهای دولتی بهره‌ مند باشند.


وی خاطرنشان کرد: تشکیل ستاد اجرایی دهه فجر در ادارات، فضاسازی و تبلیغات محیطی، اجرای برنامه‌های فرهنگی، استفاده از کلام بزرگان در خصوص انقلاب در سربرگ اداری، تجدید پیمان با شهدا، سرکشی از خانواده‌های شهدا، برپایی میز خدمت و اردوی جهادی و افتتاحیه‌های متناسب با هر دستگاه عضو از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی کارگروه همیاری و تشکل‌های مردمی دهه فجر است.

قلی پور با اشاره به اینکه تلاش ما این است که در ایام مبارک دهه فجر خدمات‌ دهی مطلوب و بهتری به جامعه هدف هر نهاد ارائه شود، گفت: اهداء جهیزیه، افتتاح مسکن مددجویی و پاسخ‌گویی مدیرکل در سامانه سامد استانداری از جمله برنامه‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر امسال است.


گفتنی است در پایان این نشست، اعضای حاضر، به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر دهه فجر انقلاب اسلامی پرداختند.

کد خبر 1139205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha