برگزاری دوره «رشد جمعیت و فرزندآوری» ویژه مبلغین بومی فارس در آستان مقدس حضرت علی ابن حمزه (ع)

حجت الاسلام صفری گرائی گفت: دوره آموزشی «رشد جمعیت و فرزندآوری» ویژه مبلغین بومی فارس در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر پنجشنبه ۳۰ دی در مسجد آستان مقدس حضرت علی ابن حمزه (ع) شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حجت الاسلام رحیم صفری گرائی»، امروز (چهارشنبه 29 دی) از برگزاری دوره آموزشی تخصصی «رشد جمعیت و فرزندآوری» ویژه مبلغین بومی فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: دوره آموزشی تخصصی «رشد جمعیت و فرزندآوری» ویژه مبلغین بومی فارس در آستان مقدس حضرت علی ابن حمزه (ع) در شیراز برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه فارس افزود: فراگیران این دوره آموزشی، بیش از 140 مبلغ بومی و طلاب علوم دینی استان فارس هستند که طی هشت ساعت آموزشی، مباحث مختلفی در حوزه اهمیت توجه به رشد جمعیت در جوامع را فرا می گیرند.

وی اضافه کرد: این برنامه آموزشی با همکاری مرکز «اُفق» آستان مقدس حضرت علی ابن حمزه (ع) و با حضور حجت الاسلام «حسینی» و حجت الاسلام «ندیمی» در شیراز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام صفری گرائی با تاکید بر لزوم توجه به فرهنگ فرزند آوری عنوان کرد: طلاب علوم دینی و روحانیون به عنوان مبلغان در ترویج و گسترش مباحث فرهنگی و اجتماعی نقش موثری می توانند ایفا کنند.

وی تصریح کرد: دوره آموزشی «رشد جمعیت و فرزندآوری» ویژه مبلغین بومی فارس در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر پنجشنبه ۳۰ دی در مسجد آستان مقدس حضرت علی ابن حمزه (ع) شیراز برگزار خواهد شد.

کد خبر 1139223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha