مهمترین نهاد سازنده  اجتماعی هر جامعه‌ای آموزش و پرورش است

فکور مهمترین نهاد سازنده اجتماعی هر جامعه را آموزش و پرورش دانست و گفت: این نباید در قالب حرف و شعار باشد بلکه باید عمل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «موسی فکور» ظهر امروز(چهارشنبه، 29دی) در مراسم نکوداشت تشکل شوراهای آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش و جایگاه شوراهها در این فضا اظهار کرد: فلسفه وجودی شوراها تحقق نظارت و مشارکت مردم و استفاده از امکانات است.

 

فرماندار فومن با اشاره به اینکه در اجرای امور آموزش نباید دنبال بحث لجستیک باشیم افزود: در آموزش و پرورش بحث محتوایی بحث اساسی است و باید معلمان با استفاده از روش‌‌های نوین در این حوزه کار کنند.

 

وی مهمترین نهاد سازنده  اجتماعی هر جامعه را آموزش و پرورش دانست و گفت: این نباید در قالب حرف و شعار باشد بلکه باید بدان عمل شود.

 

فکور تصریح کرد: باید در زمینه آموزشی و مدارس شهرستان از ظرفیت خیران که ظرفیت خوبی است، با توجه به نیاز استفاده شود که البته با توجه به قیمت ها و تورم در حوزه باز پس گیری زمین و ملک مدرسه فاطمیه سابق اگر سرمایه مولد نداشته باشیم، موفق نخواهیم بود.

 

فرماندار فومن اذعان کرد: آموزش و پرورش زیرساخت تمام حوزه‌های یک جامعه در بحث علمی، فرهنگی، اجتماعی، دانشگاهی  و ...است.

 

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در بالندگی و پیشرفت کشور نقش تاثیرگذار دارد و شهدای ما و مدیران امروز کشور، پرورش یافته این حوزه هستند.

کد خبر 1139241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha