نقش موثر شوراهای آموزش و پرورش در ارتقای فعالیت‌های نظام تعلیم و تربیت

بیتا گفت: شوراهای آموزش و پرورش نقشی تحول آفرین در ارتقای فعالیت های نظام تعلیم و تربیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «ایوب بیتا» ظهر امروز(چهارشنبه، 29دی) در مراسم نکوداشت تشکل شوراهای آموزش و پرورش با گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش اظهار کرد: شورا پرورش در ارتقای فعالیت‌های نظام تعلیم و تربیت نقش موثر و تحول آفرین دارند.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن افزود: به منظور تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و بهره‌گیری از کلیه منابع و امکانات، جهت تأسیس، توسعه و تجهیز‌ فضاهای آموزشی و پرورشی و تسهیل در فعالیتهای اجرایی آموزش و پرورش، شوراهای آموزش و پرورش شکیل می‌شود.

 

وی گفت: افزایش مشارکت، بهره‌مندی از خرد جمعی و همکاری بخش‌های دولتی و مردمی زمینه توسعه و بالندگی بیشتر در آموزش و پرورش را به همراه دارد.

 

بیتا تصریح کرد: شورای آموزش و پرورش شوراهای آموزش و پرورش از ظرفیت های بالایی برخوردارند که باید از آنها برای ارتقاء کیفیت آموزش و افزایش مشارکت مردم در نهاد آموزش و پرورش استفاده شود.

 

گفتنی است، در پایان از اعضای شورای فعال  آموزش و پرورش تجلیل شد، در لوح تقدیر اعضای شورای آموزش و پرورش فومن آمده است؛ از شما فرهنگی فرهیخته که در راستای بهبود وضعیت آموزش و پرورش به انگیزه معرفت افزایش و تربیت خواهی به ترویج علم ورزی و شناخت صحیح ارزشهای انسانی و اسلامی ؛مدبرانه و مقتدرانه جهت ارتقای جایگاه آموزش و پرورش شهرستان فومن در سال ۱۴۰۰اهتمام ورزیده‌اید تقدیر به عمل می آید.

کد خبر 1139248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha