خدمت به مردم حرکت در مسیر شهدا است

حجت الاسلام حسینی، با بیان اینکه همه ما در برابر خون شهدا رسالت خطیری بر دوش داریم، گفت: خدمت خالصانه به مردم حرکت در مسیر شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید علی حسینی»، در همایش تجلیل از مادران شهدا اظهارداشت: شهیدان پیرو و ادامه دهنده راه امام حسین (ع) هستند و امروز وظیفه همه ما در ادامه مسیر آنان بسیار سنگین است.

 

امام جمعه بروجرد افزود: شهادت آرزوی انبیا و اولیای الهی است و افرادی که در راه انقلاب و اسلام به شهادت رسیدند در دامان مادران و پدران پاک تربیت شدند.

 

وی با بیان اینکه شهدا عارف و عابد در راه خدا هستند افزود: مادران شهدا پاک زندگی کردند تا اینکه فرزندان شجاعی مانند شهدا تحویل انقلاب دادند.

 

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: شهادت در راه خدا بالاترین درجه ایمان است و مادران و همسران شهدا افتخار کنند که دین خدا به واسطه خون شهیدان بیمه شده است.

 

وی بیان کرد: امروز اطراف کشور را پایگاه های آمریکا و اسرائیل، دشمنان قسم خورده ایران فرا گرفته است ولی جرات تجاوز ندارند که این به برکت خون شهدا است.

 

امام جمعه بروجرد گفت: مسئولان نسبت به شهدا حق بزرگی دارند و باید با خدمت به مردم آن را ادا و صادقانه و مخلصانه فعالیت کنند.

کد خبر 1139252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha