صرفه جویی ارزی مطلوب در شرکت ‌ها و کارگاه‌ های برتر پارک علم و فناوری فارس

خیرالدین گفت: شرکت ‌ها و کارگاه‌ های برتر پارک علم و فناوری فارس اقدامات با ارزشی در صرفه جویی ارزی انجام داده اند و از استاندار فارس خواستار طرح این موضوع را در شورای اشتغال هستیم تا خرید از شرکت‌های دانش بنیان به انجام برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی خیرالدین»، امروز (چهارشنبه 29 دی) بازدید از شرکت ها و کارگاه‌های برتر پارک علم و فناوری فارس و نمایشگاه محصولات فناورانه این پارک گفت: وجود 350 شرکت فناور در پارک علم و فناوری فارس فرصت مغتنمی است زیرا بسیاری از آنها شرکت ‌های دانش بنیان هستند.

معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم افزود: ۳ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی مبتنی بر دانش در این پارک پارک علم و فناوری فارس ایجاد شده که مصداق تحقق اقتصاد مقاومتی بر پایه استفاده از اقتصاد دانش بنیان است.

 وی پارک علم و فناوری فارس را بستر مناسبی برای اشتغال دانش آموختگان دانست و عنوان کرد: این پارک از اولین پارک‌های ایجاد کننده دره فناوری است و می تواند به صورت مشترک مدیریت دستگاه های اجرایی علاقمند به فعالیت در حوزه فناوری را که فضا و زیر ساخت آماده کنند به عهده بگیرد.

خیرالدین ادامه داد: شرکت ‌ها و کارگاه‌ های برتر پارک علم و فناوری فارس اقدامات با ارزشی در صرفه جویی ارزی انجام داده اند و از استاندار فارس خواستار طرح این موضوع را در شورای اشتغال هستیم تا خرید از شرکت‌های دانش بنیان به انجام برسد.

وی اضافه کرد: اقتصاد سنتی با اقتصاد دانش بنیان در مقابله است و اجازه فروش محصولات دانش بنیان را به راحتی نمی دهد اما طرح جهش تولید دانش بنیان خوشبختانه در مجلس شورای اسلامی مصوب شده که از این شرکت‌ ها حمایت مطلوبی خواهد کرد.

کد خبر 1139261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha