مدیران خود را نوکر مردم بدانند/ امید مردم سرمایه نظام است

حسینی با بیان ایتکه تغییر و تحول دولت سیزدهم با رفتارها مسئولان و عملشان هویدا باشد گفت: افزایش امید مورد توجه قرار گیرد امید مردم سرمایه نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سید محمد رضا حسینی» امروز ( چهارشنبه، ۲۹ دی ) در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان اظهار کرد: تغییر و تحول باتوجه به دولت جدید در حال انجام است.




معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه باید عتقاد داشته باشیم این نظام اسلامی است و بایستی فعالیت ها نیز انقلابی و اسلامی باشد گفت: پایان کار یک  بسیجی شهادت است.

 



حسینی اذعان کرد:  از همه ظرفیت ها در راستای توسعه استان ها بهره گرفته می شود.‌

 


وی با تاکید بر اینکه مسئولیت ها امانت است ادامه داد: در این حوزه باهمکاری و تعاون کاری کنیم تا درد و رنج مردم را کاهش دهیم. ‌

 


وی با تاکید بر اینکه شهدا دفاع کردند تا ما در آسایش باشیم خاطر نشان کرد: ما برای اینکه به این نقطه برسیم شهدای ارزشمندی چون بهشتی ها و مطهری ها را تقدیم نظام کردیم. 

 



وی با اشاره به اینکه انقلاب کردیم که عدالت بر پا شود تاکید کرد: شهدا را در فعالیت ها الگو قرا دهیم. شهدا معیار هستند و به نوعی با عنوان نامشان تحولی در وجودمان ایجاد می شود.

 


حسینی با تاکید براینکه شهدا زنده اند اظهار کرد: اگر در حین فعالیت و خدمت گذاری به شهدا توجه کنیم و بعد از حیاتمان نیز به مانند شهدا اثر گذار خواهیم شد.

 


وی با اشاره به اینکه خیلی زود روزهای مدیریتی می گذرد افزود: مردم داری مورد توجه قرار گیرد امید مردم سرمایه نظام است.

 


معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه در این دولت رفتار ما نباید با مردم عوض شود تصریح کرد: این تغییر و تحولات بایستی در میان جامعه با رفتارهایمان هویدا باشد.

 


حسینی با اشاره به اینکه آن مدیری که تلاش سرلوحه کارش باشد در واقع جوان است و جوان بودن به سن و سال نیست، اظهارکرد: مردمی بودن ، جهادی و توجه به حل کردن مشکلات مردم از جمله مقوله هایی است که بایستی یک مدیر انقلابی بدان توجه کند.

 


وی با تاکید بر اینکه تا ندانیم چرا اتقلاب شده است نمی توانیم مشکلات را حل کنیم اضافه کرد: مدیران بایستی خود را نوکر مردم بدانند و مردم را درک کنند.

 


معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: مردم از مسئولان انتظار خدمت دارند، برای مردم فرقی نمی کنند که چه دولتی در حال فعالیت است.

 


وی با اشاره به اینکه دشمنان می خواهند که بین ما تفرقه اندازی کنند اظهار کرد: در این راستا هوشیار باشیم و فریب دشمنان را نخوریم از منابع و ظرفیت ها درست استفاده کنید.

 

در پایان مراسم از زحمات عباس علیزاده تقدیر و لوح آغاز به کار مدیریت تعاون  کار و رفاه اجتماعی به سیاوش آقاجانی اهدا شد.‌

کد خبر 1139292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha