انقلاب اسلامی ایران به مردم بصیرت، بینش و آگاهی بخشید

حجت الاسلام جباری گفت: انقلاب اسلامی ایران به مردم بصیرت، بینش و آگاهی بخشید و معجزه بزرگ الهی بود که امروز الگوی بزرگی برای جهانیان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، حجت الاسلام « سید عربعلی جباری» امروز چهارشنبه (29 دی) در آیین تکریم و معارفه فرماندار بهشهر در سالن بصیرت ارشاد اظهار کرد: انقلاب ما انقلابی بود که جهان را به حیرت وا داشت و همه محاسبات دنیا را بر هم زد و امروز هم در اوج قدرت و اقتدار هستیم.

 

امام جمعه بهشهر افزود: انقلاب ما به مردم بصیرت، بینش و آگاهی داد و لذا دولت انقلابی در جامعه اسلامی باید دارای ویژگی هایی باشد که انقلاب را به جهانیان با این ویژگی ها بشناساند.

 

وی خاطر نشان کرد: تکیه بر اصول و ارزش های انقلاب، تکیه بر ایمان و تقوا، صداقت در کار و عمل، توجه به جامعه و توسعه انفاق و حاکم شدن تدبیر و عقلانیت از ویژگی های مهم دولت انقلابی است.

 

حجت الاسلام جباری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مردم از گرانی  و برخی بی فرهنگی ها گلایه دارند و نگران هستند؛ تصریح کرد: باید تلاش شود تا بودجه کانون های فرهنگی و قرآنی افزایش یابد و در بخش فرهنگ بیش از پیش کار شود.

 

امام جمعه بهشهر افزود: با وجود عملکردهای مختلف و توسعه ایجاد شده، عقب ماندگی های فراوانی در بهشهر داریم و باید کارها با استفاده از خردجمعی و همکاری و همیاری به نخحوشایسته انجام شود.

 

حجت الاسلام جباری گفت: انقلاب اسلامی ایران به مردم بصیرت، بینش و آگاهی بخشید و معجزه بزرگ الهی بود که امروز الگوی بزرگی برای جهانیان است.

 

وی اظهار کرد: انقلاب ما معجزه بزرگ الهی بود و اکنون هم در این انقلاب الهی، قصد و نیت ما اصلاح است و باید همه ما با هم برای اصلاح تلاش کنیم تا سعادت نصیب حال همگان شود.

کد خبر 1139326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha