جشنواره رسانه‌ای پرواز ققنوس در اصفهان برگزار می‌شود

رجب پور با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای پرواز ققنوس گفت: این جشنواره با هدف به نمایش گذاشتن استعدادهای دانش‌آموزان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، سرهنگ پاسدار «حسین رجب پور»  در نشست خبری جشنواره فرهنگی هنری «پرواز ققنوس» اظهار داشت: بسیج بزرگ ترین تشکل دانش آموزی در 4 هزار نفر است. واحدهای آموزشی استان». اصفهان فعال است و بیش از 400000 نفر جمعیت دارد. نظر ما این است که همه دانش آموزان جامعه باید هدف باشند نه فقط اعضای بسیج دانشجویی.

 

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان  با اشاره به فراگیر شدن برخی از فعالیت های بسیج دانش آموزی گفت: به عنوان نمونه برنامه فرهنگی راهیان نور یک کار مردمی است که توانستیم مرحله اول این اردوها را در آبان ماه سال جاری از سال جاری برگزار کنیم. 24 تا 30 که بیشتر آنها غیر حضوری بود.» ; در برنامه آفلاین و آنلاین 40 هزار نفر و غیر حضوری بالغ بر 2 میلیون و 150 هزار دانش آموز در این برنامه شرکت کردند. مرحله دوم این برنامه از بهمن ماه از روز جمعه آغاز می شود که 40 هزار دانش آموز استان به صورت آنلاین در آن شرکت خواهند کرد.

 

رجب پور افزود: همچنین در تابستان هر سال برنامه ای برای اعضای بسیج دانش آموزی در قالب طرح های استانی داشتیم که با هدف تربیت دانش آموزان دبیرستانی که قرار است فرماندهی پایگاه بسیج مدارس خودشان باشند که به موکول شد. دو سال به دلیل کرونا.

 

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان افزود: اما با رایزنی با دانشجویان در اتاق های فکر متشکل از خود دانشجویان، توانستیم جمعیت بسیج دانشجویی را سه برابر کنیم و یک لشکر سایبری به نام لشکر سایبری ققنوس راه اندازی کنیم. اولین رویداد سازمانی سایبری در کشور بود.” .

وی گفت: اکنون با توجه به سازماندهی این دانش آموزان، دو تیپ سایبری برای دختران و یک تیپ سایبری برای پسران داریم که در زمینه های مختلف فرهنگی و آموزشی فعالیت می کنند؛ در این بخش سایبری استعدادهای خاصی را کشف کردیم که هیچکس از آنها خبر نداشت بنابراین تصمیم گرفتیم بستری برای دیده شدن دانش آموزان فراهم کنیم، باید ببینیم دانش آموز و مخاطبان ما به چه چیزی نیاز دارند.

 

رجب پور افزود: امروز یکی از نیازهای اساسی دانش آموزان دیده شدن است که اگر این بستر را برای نشان دادن استعدادهای دانش آموزان فراهم کنیم قطعا می تواند برای فضای فرهنگی کشور مفید واقع شود، بنابراین این جشنواره با برگزاری این جشنواره برگزار می شود. برای اینکه بتوانیم گامی در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان برداریم، این جشنواره از امروز آغاز می شود که در دهه فجر نامگذاری شده است و سپس به مرحله داوری می رود که در تیرماه برگزار می شود. جشنواره و آثار برتر به نمایش گذاشته خواهد شد.

کد خبر 1139329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha