انقلاب اسلامی سناریو دشمن را به هم ریخته است

منیری در سفر به نجف آباد و تجلیل از فرهیختگان گفت: انقلاب اسلامی سناریو و سازه های ساختگی پوچ دشمن را به هم ریخته و جریان سازی در جهان ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «حامد منیری« در نشست تجلیل از شهردار و فرهیختگان فرهنگ و هنر نجف آباد در کسب افتخار شهر خلاق کتاب اظهارداشت: انقاب اسلامی ایران علاوه بر دستاوردهای داخلی ثمره های بین المللی در تغییر و تحولات جهانی داشته است.

مدیرکل تبلیغ و ترویج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: انقلاب اسلامی سناریو و سازه های ساختگی پوچ دشمن را به هم ریخته و جریان سازی در جهان ایجاد کرده که آنان را در حیرت و ترس قرار داده است.

وی با اشاره به جنگ های شناختی و حساسیت‌زدایی از اصول نظام علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: مخالفین نظام از چنین راهبردهایی برای دستیابی به اهداف خود استفاده کرده که در این مسیر باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

منیری با بیان اینکه کتاب و ترویج این فرهنگ در مقابله با جنگ های شناختی کارآمد است، خاطرنشان کرد: از این ابزار باید بیشتر برای مقابله با این تهدید استفاده شود.

وی حساسیت زدایی از اصول نظام را چالشی برای ادامه راه انقلاب عنوان کرد و گفت: در چنین وضعی افراد نسبت به اصول اساسی نظام و کشور بی تفاوت شده و آنگاه دشمن روزنه امید برای رسوخ در فرهنگ کشورمان پیدا می کند.

 

*افتخار نجف آباد در حوزه کتاب

مدیرکل تبلیغ و ترویج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جایگاه نجف آباد اشاره کرد و اذعان داشت: این دیار در عرصه فرهنگ، علم و دانش و ایثار و شهادت سرآمد بوده و مایه افتخار نظام و انقلاب شده است.

وی ادامه داد: شهامت و شهادت شهید محسن حججی موجب افتخار و آبروی نظام و نجف آباد شد که ایمان و اخلاص پایه چنین جایگاهی است.

منیری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توسعه فرهنگ کتابخوانی را برای تبلیغ دین و نظام ضروری خواند.

 

کد خبر 1139345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha