از بافت‌های فرسوده شهرستان آبادان بازدید شد

با حضور معاون وزارت راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از بافت‌های فرسوده شهرستان آبادان و همچنین پروژه دفع آب های سطحی در سلیچ غربی بازدید به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «محمد آئینی» شامگاه (چهارشنبه ۲۹ دی) در بازدید از بافت های فرسوده آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما به مردم آبادان و خرمشهر بدهکار هستیم؛ امروز بازدیدی داشتیم و این احساس را داریم که هماهنگی خوبی بین مدیران شهرستان وجود دارد.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه می توان در قالب اقدام مشترک و با همکاری و همدلی کارهای خوبی انجام داد افزود: در منطقه کمتر برخوردار حال مردم خوب نیست.

 

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم پروژه های باز آفرینی شهری را به خوبی پیش ببریم.

 

وی اضافه کرد: وظیفه داریم کمک کنیم بناهای فرسوده نوسازی بشود، اما خود مردم هستند که می توانند نسبت به صدور پروانه از شهرداری تصمیم بگیرند و همینطور پروانه ساختمانی را صادر کنند، تا بتوانیم برای نوسازی سرمایه گذار را جذب کنیم.

 

آئینی با بیان اینکه تمام امتیازهایی که برای نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده، برای باز آفرینی با امتیازهای بهتر قابل اعمال است عنوان کرد: قطعا برای این مهم نیاز به حضور سرمایه گذار است؛ از انبوه سازها هم دعوت می‌کنیم به این سمت بیایند.

 

وی ابراز کرد: برای استان خوزستان عدد قابل توجهی در نظر گرفتیم و در نظر داریم در آبادان برای یک هزار واحد مسکونی در مناطق سلیچ غربی و شرقی، سده، فیه، کفیشه، طیب، جمشید آباد، شطیط، علوانیه و دهکده برین و قسمت‌هایی از ذوالفقاری برنامه نوسازی را اجرایی کنیم.

 

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران خواستار ارتباط سازنده ها و سرمایه گذاران با مالکین شد و تاکید کرد: می بایست با برقراری این ارتباط بتوانند از طریق شهرداری مجوزهای لازم را کسب کنند، این خدمت بزرگی است و می‌توانیم از این ظرفیت خالی استفاده کنیم.

 

کد خبر 1139357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha