اشتغال زایی با رویکرد توسعه گردشگری در بهشهر مورد توجه باشد

حسینی پور با اشاره به موقعیت های گردشگری بهشهر و اهمیت اشتغالزایی در این حوزه، گفت: مشکلات ما تنها در تحریم خارجی و توسط دشمنان خلاصه نشده است و در برخی از موارد، مشکلات ما به دلیل تحریم فکر است و از فکرها به درستی استفاده نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، « سید محمود حسینی پور» امروز چهارشنبه (29 دی) در آیین تکریم و معارفه فرماندار بهشهر در سالن بصیرت ارشاد اظهار کرد: توجه به نیروی جوان و بهره مندی از فکر خلاق جوانان اقدام موثری برای توسعه است که باید جوانان را به عرصه وارد کنیم.

 

استاندار مازندران با تاکید بر استفاده و بکارگیری جوانان در حوزه های مختلف مدیریتی افزود: برای توسعه شهرستان در کنار بهره مندی از توان پیشکسوتان باید از توان جوانان هم در مدیریت شهرستان استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد: مشکلات ما تنها در تحریم خارجی و توسط دشمنان خلاصه نشده است و در برخی از موارد، مشکلات ما به دلیل تحریم فکر است و از فکرها به درستی استفاده نمی شود.

 

حسینی پور با بیان اینکه فرماندار در شهرستان به عنوان والی منطقه است و باید با هم هم صدا بوده و برای برون رفت از مشکلات تلاش کرد و به دور از چند صدایی برای شکوفایی اقدام شده و بدانیم که تمام کننده مباحث اجرایی شهرستان فرماندار است.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه برنامه ویژه برای فعال سازی اقتصاد روستایی در مازندران داریم، تصریح کرد: از توان بانک ها و دانشگاهها برای توانمندسازی روستاها استفاده شود و در این بخش با نوآوری کشاورزی و دامپروری در روستاها و به خصوص در روستاهای بهشهر تقویت شود.

وی همچنین با اشاره  به میانکاله به عنوان میراث ماندگار ایران و جهان اظهار کرد: تمام دنیا دنبال کننده مباحث زیست محیطی میانکاله هستند و لذا نمی توان از کنار این مساله به راحتی عبور کرد و باید برای گردشگری در این بخش ضمن توجه به پرنده نگری و سرزمینی که در اختیار داریم؛ همت شود.

 

حسینی پور بندرامیرآباد را از بنادر مهم کشور دانست که با دارا بودن رو رو ریلی و راه اندازی کریدور شمال جنوب می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات اقتصادی باشد.

 

وی یادآور شد: سهم گردشگری در بهشهر قابل قبول نیست و با توجه به ظرفیت های مختلف در بخش گردشگری باید برای اشتغال زایی اقدام شود.

کد خبر 1139366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha