کسب چهار عنوان برگزیده دانش آموزان زنجانی در جشنواره کشوری «علمدار»

گنج خانلو با اشاره به ارسال ۱۹۳۷ اثر از استان زنجان به دومین جشنواره فرهنگی و هنری علمدار گفت: سه دانش آموز و یکی از فرهنگیان در استان موفق به کسب رتبه شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در جمع خبرنگاران، کسب مقام ششم استان زنجان در دومین جشنواره فرهنگی و هنری علمدار در بین استان های کشور را حاصل تلاش فرهنگیان و دانش آموزان استان زنجان در امر ارسال آثار به این جشنواره معنوی دانست.

 

جعفر گنج خانلو افزود: در فرصتی که دبیرخانه کشوری جشنواره  به این امر اختصاص داده بود استان زنجان با همت تمامی دست اندرکاران توانست یک هزار و 937 اثر را اعم از آثار دانش آموزی و فرهنگیان به جشنواره ارسال نماید که به لحاظ تعداد جمعیت دانش آموزی در مقام ششم ارسال آثار در بین استان ها قرار گرفت.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: از آثارارسالی، چهار اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند که در این بین یک اثر در رشته شعر بخش فرهنگیان و سه اثر در بخش دانش آموزی و در رشته های نقاشی دوره اول ابتدایی، داستانک و ویدئوکست دوره دوم متوسطه این جایگاه را به خود اختصاص دادند.

 

وی ادامه داد: دومین جشنواره فرهنگی و هنری علمدار در ۹ محور و ۱۲ رشته فرهنگی، هنری و ادبی شامل شعر، نمایشنامه نویسی، فیلم کوتاه، نقاشی، خط ریز، عکاسی، نقاشی دیجیتال، نماهنگ، داستانک، ویدئوکست به دبیرخانه این جشنواره مستقر در استان کرمان ارسال شد.

 

به گفته گنج خانلو، پس از داوری و ارزیابی آثار،  مهسا موسوی در رشته نقاشی دوره اول ابتدایی، هانیه عیوضی در رشته داستانک متوسطه دوره دوم و ملیسا سیدی در بخش ویدیو کست متوسطه دوره دوم از دانش‌آموزان استان و فائزه نجفی در بخش شعر فرهنگیان به عنوان مقام آوران استان معرفی شدند که از سوی دبیرخانه این جشنواره مورد تقدیر قرار خواهند گرفت .

 

کد خبر 1139403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha