راه اندازی کارناوال شادی در شهرستان سرپل ذهاب

اکبری، گفت: بمناسبت ولادت حضرت زهرا(س) وروز زن کارناوال شادی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهر به راه خواهد افتاد.

نوروز اکبری ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن و روز مادر ویژه برنامه‌های مختلفی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، اقتصادی با حضور و مشارکت و همراهی بانوان شهرستان و مردم برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب افزود:امیدواریم بتوانیم در گام دوم انقلاب و در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی، برنامه های پرباری را به یمن میلاد حضرت زهرا(س)برای بانوان تدارک و اجرا کنیم  و قدم کوچکی در راستای تکریم مقام ایشان و خدمت رسانی به جامعه زنان در شهرستان برداریم.

 

وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی و اجرای ویژه برنامه‌ها در روز ولادت حضرت زهرا(س) با مشارکت مردم و برای مردم  انجام شود، همچنین دستگاه‌های دولتی در این میان باید نقش میانداری ایفا نمایند.  

 

اکبری با اشاره به برنامه ولادت حضرت زهرا(س)  تصریح کرد:  مهمترین برنامه ها در روز ولادت حضرت زهرا(س) را تجلیل از بانوان برتر ، برگزاری جشن روز ولادت، راه اندازی کارناوال در سطح شهر، حضور در مزار شهدای گمنام و تجدید بیعت بانوان با امام و رهبری و شهدا ،برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی،  برگزاری ایستگاه صلواتی، برپای نمایشگاه و توزیع گل بین بانوان شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برشمرد.

کد خبر 1139446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha