تجلیل از بانوان نمونه و محجبه از سوی کانون صیاد شیرازی ملایر

ترکاشوند گفت: همزمان با هفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن از بانوان محجبه و نمونه توسط کانون صیاد شیزازی ملایر تجلیل می‌شود.

«جعفر ترکاشوند» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با ایام ولادت  حضرت زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن و مادر  برنامه های مختلفی توسط کانون  فرهنگی و هنری شهید صیاد شیرازی ملایر انجام می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری صیاد شیرازی ملایر برگزاری ویژه برنامه جشن میلاد حضرت زهرا با انجام برنامه های متنوع را از جمله برنامه  های این کانون در ایام ولادت حضرت زهررا دانست و تصریح کرد:همزمان با این ایام از بانوان محجبه و مادران و  زنان نمونه نیز توسط این کانون تجلیل می‌شود.

 

 وی  توزیع بسته های  معیشتی را از دیگر برنامه های این ایام دانست و تصریح کرد: ده ها بسته معیشتی به همت و کمک خیرین و با مشارکت کانون در بین خانواده های نیازمند توزیع می‌شود.

 

 وی همچنین تجلیل از معلمان زن روستای نازول در هفته زن را از دیگر برنامه های این کانون در ایام ولادت حضرت زهرا(س) برشمرد و افزود: برگزاری ختم صلوات و... نیز در توسط اعضای کانون از دیگر برنامه ها خواهد بود.

 

 وی  غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با مادران شهدا  و... را نیز از  دیگر برنامه ها دانست.

 

ترکاشوند با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنایع و هنرهای دستی در ایام دهه فجر توسط این کانون افزود: قرار است یک نمایشگاه از آثار کانون های روستایی و شهری در این کانون برگزار شود.

 

 وی گفت: در این زمینه اعضای کانون ها می توانند آثار خود در زمینه های مختلف هنری، هنرهای دستی و... تا 5 بهمن به این کانون تحویل دهند که بعد از انتخاب آثار برتر به معرض نمایش گذاشته و از برترین ها نیز تجلیل خواهد شد.

کد خبر 1139476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha