فعالیت مدیران و مسئولان باید در تراز انقلاب اسلامی باشد

احمدی سنگری با بیان اینکه فعالیت مدیران و مسئولان باید در تراز انقلاب اسلامی باشد گفت: نباید فاصله‌ای بین مدیران و مردم وجود داشته باشد، مدیر باید در میدان حضور داشته و خدمت رسان مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدرضا احمدی سنگری» امروز(پنج‌شنبه، 30 دی) درحاشیه نشست رفع موانع و مشکلات بخش لشت‌نشا که با حضور مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی گیلان، شوراها و دهیاران این بخش در سالن اجتماعات بخشداری لشت‌نشا برگزار شد گفت: مشکلات طرح هادی و بازنگری آن، تغییر کاربری، آسفالت راه‌های روستایی، زمان بر بودن پاسخ به استعلامات اراضی و هزینه‌های آن از جمله مشکلات مطروحه در این جلسه بود.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در بخش‌ها و روستاها را اصلی مهم در خدمت گذاری به مردم و رفع مشکلات آنان دانست و افزود: وقتی مسئولیتی را عهده‌دار می‌شویم باید برای برطرف کردن مشکلات مردم وقت صرف کرده و پاسخگو باشیم.

 

وی با تاکید بر رفع مشکلات روستائیان و خدمتگزاری به مردم، حضور مدیران در بخش‌ها و روستاها را عامل امیدآفرینی دانست و تصریح کرد: تغییر کاربری اراضی روستایی و ساخت و ساز غیرمجاز به معضلی جدی برای استان به‌ویژه روستائیان تبدیل شده است.

 

احمدی با بیان اینکه مدیران و مسئولان باید در تراز انقلاب اسلامی باشند اظهارکرد: نباید فاصله‌ای بین مدیران و مردم وجود داشته باشد بلکه باید در میدان حضور داشته و خدمت رسان مردم باشند.

 

احمدی تداوم روند حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در بخش‌ها و روستاهای استان برای رفع مشکلات مردم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این روند تداوم خواهد داشت تا مردم خدمات را در داخل روستاها ببینند نه پشت میز ادارات.

 

وی در پایان از حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی چون منابع طبیعی، محیط زیست و اوقاف و امور خیریه جهت رفع مشکلات مردم و پاسخگویی به مباحث مطروحه در بخش‌ها و روستاهای استان خبر داد.

 

 

کد خبر 1139527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha