بارش برف در مناطق مختلف استان اردبیل آغاز شد

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از آغاز بارش مجدد برف در مناطق مختلف استان اردبیل با ورود سامانه جدید خبر داد.

«سیاوش محمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: آغاز بارش مجدد برف در مناطق مختلف استان اردبیل با ورود سامانه جدید بارشی آغاز شد.

 

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: طبق آخرین پیش بینی ها فعالیت سامانه سرد و بارشی از مناطق شمالی و نوار غربی استان آغاز شده و به تدریج در سطح استان گسترش می یابد.

 

این مقام مسئول با بیان این مطلب که شهرستان کوثر با 17 درجه زیر صفر جزو سردترین نقطه استان بود، اعلام داشت: بارش برف تا نیمه شب امشب در سطح استان تدام خواهد داشت.

 

محمدی عنوان کرد: کاهش محسوس دما و حاکمیت هوای بسیار سرد، در مناطق مرکزی و جنوب استان وزش باد تند تا نسبتاً شدید باعث کولاک برف در جاده های مواصلاتی از فردا در مناطق مختلف استان حاکم خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه هشدا سطح نارنجی برای این سامانه جدید از سوی هواشناسی استان صادر شده است، یادآور شد: از همه شهروندان درخواست می شود تا از تردد در جاده های مواصلاتی در روزهای آینده خودداری کنند زیرا لغزندگی جاده ها، کولاک برف، کاهش دید و احتمال رخداد بهمن از جمله پدیده های جوی خواهد بود.

 

مدیر کل هواشناسی استان افزود: سامانه بارشی فردا از استان خارج خواهد شد و تا روز دوشنبه هفته جاری هوای سرد توام با یخبندان و گاهی همراه با کولاک برف تداوم خواهد داشت.

کد خبر 1139540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha