رونمایی از کتاب «آن سوی ابرهای تیره» در اراک

کتاب«آن سوی ابرهای تیره» عصر امروز ۳۰ دی با حضور جمعی از مسئولان استانی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ «غلامرضا کریمی» در آیین رونمایی از کتاب «آن سوی ابرهای تیره» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: دقاع مقدس برگ زرینی بر تاریخ ایران و کلید وحدت و انسجام ملت مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی است.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس قابلیت ملت سازی و تربیت نسل کارآمد انقلابی را دارد، افزود: تاریخ دفاع مقدس سرشار از حماسه های بزرگ و ماندگار است که باید برای نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی به درستی تبیین شود.

 

وی با تاکید بر اینکه باید از این ظرفیت برای تربیت نسل های آینده به خوبی استفاده کنیم، ادامه داد: همه اقشار جامعه به ویژه مسئولان باید در این راستا تلاش کنند و همه توان خود را بکار گیرند.

 

این مقام مسئول به برگزاری موفق کنگره نقش امام خمینی در دفاع مقدس و 6200 شهید استان و آثار و برکات آن برای ملت ایران اشاره کرد و گفت: به برکت این کنگره اتفاقات خوبی در حوزه ترویج و تقویت فرهنگ دفاع مقدس در استان افتاده که آثار و برکات فراوانی را نیز داشته است.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اضافه کرد: در کنگره شهدا در بخش های علمی، ادبی، فرهنگی، هنری، تبلیغی، زیرساختی، اجتماعی و عمرانی اقدامات چشمگیری انجام شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه راه اندازی نهضت تولید کتاب از اتفاقات مهم و ماندگار در حوزه نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس است، خاطر نشان کرد:  علاوه بر اینکه بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب به چاپ رسید چاپ ۶۰ عنوان کتاب در سالجاری نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 

کتاب «آن سوی ابرهای تیره» به نویسندگی «همایون قلعه نویی»، ویراستاری «حامد رفعت جو» و به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و مشارکت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در ۹۶ صفحه به چاپ رسیده، رونمایی شد.

کد خبر 1139615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha