منازل آسیب دیده از سیل بازسازی و نوسازی می شوند 

آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: برخی از منازل به دلیل سستی پایه ها، دیوارها دچار خسارت شده اند که اگر بازسازی و نوسازی نشوند امکان سکونت در آنها وجود ندارد که این مهم در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، عصر امروز ۱ بهمن ماه آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» در جمع مردم سیل زده روستای نهضت آباد رودبار جنوب، با اشاره به اقدامات انجام شده در پی وقوع سیلاب اخیر در رودبار جنوب، گفت: یکسری از اقدامات همچون امداد رسانی که باید سریع انجام می شد و از آنجایی که آبگرفتگی منازل مشکلات جدی برای ساکنین مناطق به وجود آورده بود بنابراین توسط جوانان و مسئولین در بخش های مختلف انجام شد که باید از همه تشکر کنیم.

رئیس جمهوری افزود: اقدام بعدی این بود که خسارت اثاثیه منازل مردم سیل زده آسیب دیده جبران شود که در برخی از مناطق انجام شده و در برخی از مناطق بزودی انجام می شود.

وی با اشاره به این که بازسازی و نوسازی منازل در دستور کار قرار دارد، ابراز کرد: برخی از منازل به دلیل سستی پایه ها، دیوارها دچار خسارت شده اند که اگر بازسازی و نوسازی نشوند امکان سکونت در آنها وجود ندارد.

آیت الله رئیسی ادامه داد: این منازل توسط مسئولین، فرماندار، استاندار و عزیزان ما در سپاه شناسایی و آمار آنها تهیه شده است تا پیگیر تعمیر و نوسازی هر چه سریع تر این منازل شویم.

رئیس جمهوری با بیان این مطلب که ما نسبت به مردم عزیز، خوب و شهید داده این منطقه شناخت داریم، اظهار کرد: مردم رودبار جنوب و اطراف آن همواره با همه وجود پای انقلاب، نظام و ارزش های آن بوده اند.

وی با اشاره به این که بسیج این منطقه از فعال ترین بسیج های در سطح کشور است، عنوان کرد: در دیدارهایی که با شهید حاج قاسم سلیمانی داشتیم همواره از ایستادگی، وفاداری، حضور در جبهه، ولایتمداری و شهید پروری مردم جنوب کرمان نسبت نظام، انقلاب، ولایت سخن بر زبان جاری می کرد.

آیت الله رئیسی بیان کرد: سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دوست صمیمی سردار سلیمانی و خدمتگزار ارزشمند این استان است.

رئیس جمهوری ابراز کرد: امیدواریم ان شاءالله آن چه که نسبت به این منطقه انجام شده مورد توجه حضرت حق قرار بگیرد، پس از اعلام وقوع سیل معاون اول بنده و استاندار در منطقه حضور یافته و تلاش کردند تا نگرانی های مردم رفع شود.

وی ادامه داد: پس از عزیمت به مسکو اعلام شد که دومین سیل در این منطقه به وقوع پیوسته بنابراین در نظر داشتم به محض پایان سفر، بتوانم در این منطقه در بین شما مردم نجیب حضور یابم و اکنون توفیق شد تا در جمع صمیمی و با وفای شما مردم بزرگوار این منطقه باشم.

آیت الله رئیسی در خاتمه تاکید کرد: ان شاءالله با همت و مشارکت شما مردم و پیگیری که مسئولین خواهند داشت بزودی این مشکلات برطرف شود و مردم بتوانند زندگی خود را بهتر از گذشته ادامه دهند.

کد خبر 1139672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha