دولت سیزدهم نیازمند حمایت است

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم نیازمند حمایت است، گفت: متأسفانه برخی از افراطیون در فضای مجازی خدمات دولت را زیرسوال می برند در حالی که اکنون دولت نیازمند حمایت بوده و به دنبال احیای ارزش های اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه ۱ بهمن) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن میلاد حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و روز زن، گفت: ذهن ها از درک جایگاه و فضائل این بانوی مکرمه عاجز است و راویان شیعه و سنی بر مرتبه بالای ایشان اذعان می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بانوان باید افتخار کنند که چنین روزی به نام روز زن نامیده شده است، افزود: زنان و دختران ما باید این بانو را الگوی خود قرار داده و خود را بازیچه هوس بازان قرار ندهند.

 

امام جمعه شهرکرد به 6 بهمن ماه و سالروز حماسه مردم آمل، اظهار کرد: این حادثه عبرت آموز در تاریخ انقلاب ماندگار شد و نمادی از مقاومت و ایثار مردم برای مبارزه با دشمنان است.

 

حجت الاسلام نکونام به سالروز صدور پیام امام خمینی(ره) به گورباچف اشاره کرد و ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی با قدرت در حال پیشروی است و رئیس جمهور با سفر به روسیه اقدامات خوبی را در روابط خارجی پیش بینی کرده اند.

 

خطیب جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم نیازمند حمایت است، تصریح کرد: متأسفانه برخی از افراطیون در فضای مجازی خدمات دولت را زیرسوال می برند در حالی که اکنون دولت نیازمند حمایت بوده و به دنبال احیای ارزش های اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید از دولت مطالبه معقول داشت، خاطرنشان کرد: باید با انتصاب مدیران شجاع و تصمیم گیر مشکلات به تدریج کاهش یابد و در این راستا سفرهای شهرستانی استاندار قابل تقدیر است.

 

کد خبر 1139740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha