سکوت در برابر ظلم گرایی نوعی خیانت است

حجت الاسلام محمدی پور سکوت در برابر ظلم گرایی را نوعی خیانت دانست و گفت: مومن باید نسبت به جامعه خود واکنش نشان دهد و در برابر کار‌های باطل اعلام موضع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت السلام مهدی محمدی پور» ظهر امروز (جمعه ۱ بهمن) در آئین خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اروندکنار، با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت دخت نبی مکرم جهان اسلام (ص) حضرت فاطمه مرضیه (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر اظهار کرد: امام خمینی (ره) دارای شخصیتی بزرگوار بود که با الگوگیری از حضرت زهرا (س) انقلاب بزرگی را به ارمغان آورد و بر جایگاه ویژه زن در اسلام تاکید داشتند.

 

امام جمعه اروندکنار در بخش دیگری از سخنان خود سکوت در برابر ظلم گرایی را نوعی خیانت دانست و افزود: مومن باید نسبت به جامعه خود واکنش نشان دهد و در برابر کار‌های باطل اعلام موضع کند.

 

وی همچنین با انتقاد از تیراندازی‌ های اخیر در این شهر تصریح کرد: معنی ندارد که سلاح‌های غیرمجاز در منطقه به وفور وجود داشته باشد.

 

حجت الاسلام محمدی پور با بیان اینکه تیراندازی‌ و کشته شدن برخی افراد بی گناهان در جریان این تیراندازی‌ ها بسیار تاسف آور است اضافه کرد: تیراندازی‌ هایی صورت می‌گیرد، اما کسی وجود ندارد جلوی آنها را بگیرد و جای سوال است که چرا این سلاح‌ ها جمع آوری نمی‌ شوند.

 

وی از دستگا‌ه های حکومتی و شیوخ عشایر خواست تا نسبت به جمع آوری سلاح‌ های غیرمجاز تدابیر لازم را اتخاذ کنند و ادامه داد: نقش خانواده‌ ها در رفع مشکل حمل سلاح‌های غیر مجاز نیز بسیار پر اهمیت است، در این زمینه نیز پدران و مادران باید کمک کنند تا کسی در خانه‌ها اسلحه نداشته باشد.

 

امام جمعه اروندکنار با بیان اینکه این خطر بزرگ را گوشزد می‌کنم که اگر جلوی سلاح و تیراندازی را در منطقه گرفته نشود، فجایع خیلی بیشتری صورت می‌گیرد خاطر نشان کرد: فرماندار و استاندار باید تعیین تکلیف کنند و شیوخ و همه مردم اروندکنار باید وارد میدان شوند تا بار دیگر شاهد همچین فجایعی نباشیم.

 

کد خبر 1139745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha