دین اسلام، دین یاری و خدمتگزاری به مردم است

امام جمعه سنندج گفت: دین اسلام، دین یاری و خدمتگزاری به مردم است و پرتو ایمان مردم و مسئولان در روزهای سخت نمایان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه شهر سنندج دین مبین اسلام را دین خدمتگزاری و یاری رساندن به مردم خواند و اظهار کرد: در روزهای سخت پرتو ایمان مردم و مسئولان نمایان می‌شود و باید در شرایط سخت یاریگر همدیگر باشیم.

 

 

وی با اشاره به اینکه بارش برف سنگین در روزهای اخیر  در  استان کردستان موجب شد تا شاهد تلاش دستگاه‌های امدادی و خدمت‌رسان در این روزهای سخت باشیم، افزود: تلاش نیروهای راهداری، هلال احمر، نظامی و انتظامی، بسیج، رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و صدا و سیما در این روزهای برفی قابل تقدیر بود.

 

 

امام جمعه سنندج اعلام کرد: در این روزهای سخت برفی عده‌ای با افزایش کرایه تاکسی، ذخیره نان و گران‌فروشی روزهای سخت‌تری را برای مردم ایجاد کردند و از شرایط موجود سواستفاده کردند که در جامعه اسلامی ما قابل قبول نیست.

 

 

ماموستا رستمی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما با نابودی رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی دگرگوتی‌های زیادی در ایران به ارمغان آ‌ورد و مردم ما از خدمات این نظام در تمام عرصه‌ها از جمله برق، اب، گاز و بهداشت و درمان بهره‌مند شدند.

 

 

وی صرفه‌جویی و مصرف بهینه انرژی را مورد تاکید قرار داد و از مردم خواست در شرایط کنونی و باتوجه به هوای سرد به فکر هموطنان خود باشند.

 

 

امام جمعه سنندج در ‌پایان بر لزوم همکاری دستگاه‌ها و مردم در مواقع سختی و شرایط دشوار تاکید کرد.

کد خبر 1139751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha