از هیچ کوششی برای ارائه خدمات به یادمان‌های راهیان نور دریغ نخواهیم کرد

جهانگیری با بیان اینکه از هیچ کوششی برای ارائه خدمات به یادمان‌های راهیان نور دریغ نخواهیم کرد گفت: آمادگی لازم در شهرستان اندیمشک جهت ارائه هر کمکی به پادگان شهید زین‌الدین برای پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (جمعه ۱ بهمن) در نشست با فرمانده سپاه استان قم که در اردوگاه شهید زین‌الدین برگزار شد اظهار کرد: اردوگاه زین‌الدین پس از شهادت مهدی زین‌الدین به نام مبارک وی مزین شد و پس از جنگ تحمیلی، به عنوان پادگان آموزشی و مقر اسکان زائران کربلای ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اينکه آمادگی لازم در این شهرستان جهت ارائه هر کمکی به پادگان شهید زین‌الدین برای پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور وجود دارد افزود: تاکنون اقدامات مؤثری در راستای رفع نواقص این پادگان در حوزه عمرانی صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به اينکه از هیچ کوششی برای ارائه خدمات به یادمان‌های راهیان نور دریغ نخواهیم کرد اذعان کرد: یادمان‌های شهید زین‌الدین، دوکوهه، شهدای گمنام، شهید رستگاری، شهید کلهر و شهید جعفرزاده از ارزش‌های دفاع مقدس و از یادمان‌های شهرستان اندیمشک و همچنین مقر اسکان کاروان‌های راهیان نور هستند.

 

«فریدون حسنوند» نیز با بیان اينکه نقطه به نقطه اندیمشک آمیخته با خون و عطر پاک شهدا است تصریح کرد: افتخار ما در اندیمشک این بوده که در دوران هشت سال دفاع مقدس میزبان رزمندگان بوده‌ایم و پس از جنگ  نیز باعث افتخار می‌کنیم که در جهت ادامه راه شهدا، اینچنین یادمان‌های مقدسی برپا شده است.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پادگان زین‌الدین به عنوان عقبه اصلی لشکر ۱۷ در عملیات‌های عاشورا، والفجر هشت و ۱۰، خیبر، بدر و و کربلای چهار و پنج مورد استفاده قرار گرفت و یکی از پادگان‌های مهم در دوران دفاع مقدس برای ساماندهی و آموزش رزمندگان بود.

 

وی بیان کرد: به منظور آماده‌سازی اردوگاه شهید زین‌الدین برای پذیرایی و اسکان کاروان‌های راهیان نور، نواقص این یادمان شامل تأمین آب شرب، سند مالکیت، تأمین گاز، تعریض و گسترش شبکه برق و روشنایی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به همت ادارات خدمات‌رسان  شهرستان اندیمشک رفع خواهند شد.

 

همچنین «سردار محمدرضا موحد» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم با اشاره به اینکه ایستادگی، تلاش و ایثار شهدا و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس فراموش‌نشدنی است خاطر نشان کرد: یادمان شهید زین‌الدین در راستای فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس استوار ایستاده است.

 

کد خبر 1139785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha