منافع مردم اهمیت دارد/مطالبه گری تعطیل شدنی نیست

خاتمی وظیفه رسانه را مطالبه گری و انتقال درست رخ دادها بیان کرد و گفت: نماینده با دغدغه منافع مردم کشور مطالبه گر است و در کنار رسانه قرار دارد و این مطالبه گری نباید تعطیل شود که مردم ، آسیب و ضرر می بینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «سید مسعود خاتمی» در نشستی با اصحاب‌ رسانه شهرستان گلپايگان انتظار از رسانه را انتقال مطالب به صورت آنچه که هست، ذکر کرد و گفت: رسانه مطالبه گری کند و درکنار رسانه، برای مطالبه گری هستیم و در این مطالبه گری به اصل منافع شهرستان و نه بحث های شخصی توجه شود و نماینده نیز دغدغه منافع مردم شهرستان و کلان کشور را دارد.
نماینده مردم گلپايگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر وظیفه نماینده مبنی بر نظارت و نه دخالت در کارهای اجرایی و پاسخ گویی به مردم، بیان کرد: امام خمینی (ره) خواستار پاسخ گویی ادارات به مردم بود و بر برخورد نادرست ادارات به مردم انتقاد داشت، در جمهوری اسلامی ، مسئول خادم است و باید پاسخگو باشد.
وی با تاکید بر اینکه مطالبه گری در کشور نباید تعطیل شود، تبیین کرد: وزرا و هر مسئولی اگر بدون شایسته سالاری انتخاب شده باشند، به ضرر مردم است و از این رو کسی باید عهده دار کار مردم شود که شایستگی آن را داشته باشد و مسئولان وقت اداری نگذارند، وقت جهادی باید گذاشت و نباید منافع مردم را فدا کرد و پای این حرف ایستادیم.


خاتمی با بیان اینکه قانون گذاری و سطح انتظارات مردم از نمایندگان باید تغییر و رشد کند، یادآوری کرد: تورم و افزایش قیمت ها هنوز متوقف نشده است، مردم دولتمردان را انتخاب کردند و از آنها انتظار دارند، درآمد پایدار، کم شده است زیرا مشکلات را پیش از این با خلق پول حل کردند و دود آن در چشم مردم رفته است و به قشر مستضعف جامعه فشار وارد شده است.
نماینده گلپايگان و خوانسار با یادآوری اینکه مجلس تصمیم های کارشناسی خوبی برای کشاورزی و رونق تولید گرفته است و برای به ثمر نشستن آن نیاز به زمان است، ادامه داد: پتانسیل گسترش صنعت و ایجاد اشتغال در گلپایگان وجود دارد اما ستاد موانع تولید در استان به خوبی کار نکرده است و انتظار ایجاد این ستاد با اختیارات در گلپایگان با هدف تمرکز زدایی داریم و برای بهبود وضع زندگی مردم، چاره ای جز افزایش اشتغال و راه اندازی مراکز تولید نیست./

کد خبر 1139798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha