کتاب «مثبت سه»، پرده برداشتن از حقایقی مهم رونمایی شد

از کتاب ارزشمند «مثبت سه» که به واقعیت‌های پیرامون جمعیت پرداخته و در پی پرده برداشتن از حقایقی مهم است، رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه موقت یاسوج، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر از کتاب «مثبت سه» در حاشیه نماز جمعه شهر یاسوج رونمایی شد.

 

کتاب «مثبت سه» ضمن پاسخ به سوالاتی پیرامون جمعیت کشور، پرده از حقایقی برمی‌دارید که تبعات آن می‌تواند تهدیدات اقتصادی، نظامی، سیاسی و امنیتی برای کشور داشته باشد.

این کتاب ارزشمند به همت «سید حسین موسوی» تألیف شده که در بخش‌هایی از آن با دلایل کنترل جمعیت در ایران، ضرورت فرزندآوری، فرزندآوری در اسلام، آثار و برکات فرزند آوری، عوامل فرزندآوری، موانع فرزندآوری و در بخش پیوست‌ها با توصیه‌های مقام معظم رهبری پیرامون فرزندآوری، ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت در جمهوری اسلامی ایران، راهبردها و اقدامات ملی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی آشنا خواهید شد.

 

این کتاب، گزیده‌ای از سخنرانی حجت الاسلام سید حسین موسوی با موضوع جمعیت در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۱ هجری قمری در حرم حضرت معصومه (س) و جلسات هیئت یامهدی (عج) واوان است که پس از پیاده‌سازی، با اضافاتی از برخی کتب مربوط به جمعیت، مقالات و مصاحبه‌های متعدد، با تنقیح و بازنگری جمعی از پژوهشگران تهیه و تنظیم شده است.

کتاب «مثبت سه» ضمن پاسخ به سؤالات و ابهام‌ها درباره جمعیت، در پی پرده برداشتن از حقایقی مهم است که اگر امروز آنها را نبینیم و زندگی‌هایمان بر همین منوال رفاه طلبی و تکلیف‌گریزی پیش رود، تبعات و هزینه‌های سنگین اقتصادی، سیاسی، نظامی و امنیتی و بحران‌های حاصل از آن را باید در آینده نزدیک، تمام ملت ایران بپردازند.

گفتنی است کتاب «مثبت سه» به نویسندگی «سید حسین موسوی» که هم اکنون رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر است با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و جامعه ایمانی مشعر کشور به چاپ رسیده است.

 

کد خبر 1139823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha