کتاب«پاییز آمد» در زنجان نقد و بررسی می شود

نشست نقد و بررسی کتاب «پاییز آمد» همراه با نشست تخصصی داستان نویسی با حضور گلستان جعفریان، نویسنده کتاب در کتابخانه عمومی سیدافضل موسوی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان و با مشارکت هیئت ثاراله زنجان، نشست نقد و بررسی کتاب «پاییز آمد» همراه با نشست تخصصی داستان نویسی با حضور گلستان جعفریان، نویسنده کتاب و مریم بیات تبار، منتقد اثر در کتابخانه عمومی سید افضل موسوی برگزار می شود.

 

علاقه مندان می توانند روز شنبه ۲ بهمن ماه، ساعت ۱۰ صبح از طریق پلتفرم اسکای روم به آدرس https://www.skyroom.online/ch/zanjanpl/zanjan یا با حضور در سالن جلسات کتابخانه عمومی سیدافضل موسوی شهرستان زنجان در این برنامه شرکت کنند.

 

گفتنی است، کتاب «پاییز آمد»، عاشقانه ای از یک زوج دهه شصتی است که توسط نشر سوره روانه کتابفروشی‌ها شده است. کتاب که به قلم گلستان جعفریان نوشته شده، روایتگر زندگی فخرالسادات موسوی، همسر شهید سردار شهید احمد یوسفی است. «پاییز آمد» به سبک دیگر کتاب‌های خاطرات دفاع مقدس که طی سال‌های گذشته منتشر شده، خاطرات راوی را از دوران کودکی آغاز می‌کند. آشنایی با سردار شهید احمد یوسفی و نحوه ازدواج راوی با او و سپس آغاز زندگی ساده اما دلنشین این زوج، نقطه ثقل و بخش خواندنی کتاب است. روایت خاطرات راوی تا شنیدن خبر شهادت همسر ادامه می‌یابد.

 

این کتاب روز گذشته به مناسبت میلاد باسعادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره، با حضور گلستان جعفریان، نویسنده اثر در زنجان رونمایی شد.

کد خبر 1139865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha