حضرت فاطمه زهرا(س) الگو و رهبر نمونه جهاد است

امام جمعه نوش آباد گفت: بعد ولایت مداری حضرت زهرای اطهر سلام الله علیها باید در شعر شعرا و مداحی مداحان جلوه کند و اینکه آن بانوی عفیفه، الگو و رهبر نمونه جهاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام سید حسین علوی در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) در دیدار با اعضای کانون مداحان آران و بیدگل گفت: رسالتی که امروز مادحین برعهده دارند؛ جهانی کردن تشیع و اهل بیت(ع) و جلوگیری از مهجوریت اهل بیت است.

 

امام جمعه شهر نوش آباد افزود: مداحان با بهره گیری از عاطفه و احساسات شیعیان نسبت به خاندان پیامبر اکرم(ص) در اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی بین مردم نقش دارند و باید در خصوصیات اخلاقی، علمی و سلوک شخصی مثل یک دیندار واقعی باشند.

 

حجت الاسلام علوی با تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س) گفت: بعد ولایت مداری حضرت زهرای اطهر سلام الله علیها  باید در شعر شعرا  و مداحی مداحان جلوه کند و اینکه آن بانوی عفیفه، الگو و رهبر نمونه جهاد است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی نوش آباد در ادامه خطاب به اعضای کانون مداحان تأکید کرد: در جلسات مجمع الذاکرین با جذب حداکثری و محترمانه اشکالات ادبی و شعری مداحان و ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام را بیان کنید.

 

این نشست جهت هماهنگی دیدار مداحان شهرستان آران و بیدگل با امام جمعه شهر نوش آباد ویژه ایام ولادت حضرت زهرا(س) برگزار شد.

 

کد خبر 1139866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha